poniedziałek, 6 maja 2019

Dziesięć zakładek

Dawno nie pokazywałam zakładek, a trochę ich stworzyłam ;) Przygotujcie się na przydługi post... ;)

1. Z ważką
Urocza serwetka z ważką i trochę kropek - na stronie pierwszej, a na drugiej - szablon. Obie strony lakierowane lakierem ultramat (Bartek).


2. Kwiaty i szablon
Tutaj podobnie jak wyżej - serwetka i kropki plus szablon. Tym razem tylko strona z szablonem jest matowa.


3. Dama
Jedną stronę pomalowałam farbą Dekor Paint Soft w kolorze ivory oraz przetransferowałam rysunek damy (znaleziony tutaj - klik). Drugą stronę pomalowałam akrylami i odbiłam stempel. Obie strony matowe.


4. Kwiaty i stempel
Tutaj podobnie jak wyżej: serwetka + kropeczki oraz farba + stempel. Lakierowałam ultramatem.


5. Kaktusy
Serwetka już znana ;) W tym przypadku użyłam jej na obu stronach, dodałam kropeczki i gotowe! Lakier - połysk (Bartek).


6. Jaskółki
Motyw jaskółek pochodzi z papieru ryżowego. Dodałam też stempel, który odbiłam niebieską farbą, a potem poprawiłam żelem 3D. Drugą stronę pozostawiłam w naturalnym kolorze, dodałam tylko szablon. Lakierowałam z dodatkiem srebrnego pigmentu.


7. Transfer i szablon
Na stronie pierwszej użyłam mieszanki dwóch bejc - maliny od Bartka i palisandru z Deku.pl oraz wykonałam transfer, na drugiej stronie bejca - malina + szablon i biała pasta. Do tego kropeczki. Lakierowany połyskiem.


8. Kropeczki
Na stronie pierwszej biała farba + złote kropeczki (robione małym pędzlem gąbkowym), odręczny napis markerem akrylowym, który poprawiłam żelem 3D. Na drugiej stronie serwetka oraz złote kropeczki. Obie strony lakierowałam połyskiem.

9. Totalny minimalizm
Obie strony pochodzą z tej samej serwetki. Ograniczyłam się tylko do serwetki i lakieru (no i podkładu).


Co myślicie o tych zakładkach?

* * * 

Zapraszam do mojego rozdania - tutaj (klik).



Pozdrawiam,
Au-une

20 komentarzy:

  1. Super różnorodność zakładek. Moim faworytem jest ta z nr 4. Pozdrawiam Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważka i kaktusiki to moje faworytki, chociaż wszystkie zakładki są urocze :) Zawsze podziwiam jak u Ciebie jest wszystko decu tak pięknie wykończone, lśniące, błyszczące i takie gładziutkie :) jakiego lakieru używasz? ma świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Już wspominałam o tym - używam lakieru szybkoschnącego połysk z firmy Bartek (do kupienia tutaj: https://bejca-bartek.pl/home/47-lakier-szybkoschnacy.html). Aby uzyskać taki efekt potrzeba kilkunastu warstw lakieru (ze szlifowaniem co 2-3 warstwy). :)

      Usuń
  3. Sporo tego , ale jak już się wyciąga te wszystkie farby , lakiery i szablon to warto zrobić od razu mały hurcik. Fajne wszystkie, trudno wybrać tą najładniejszą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się wszystkie podobają ale zdecydowanie ta naj to z ważką.
    Dzięki za odwiedziny u mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają:) Jednak ta minimalistyczna z damą, ma to coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki. Bardzo lubię takie.
    Dopracowane w każdym calu.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne robisz zakładki, dla siebie wybrałabym ważkę lub kaktusy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Kaktusy i kropeczki szczególnie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna różnorodność, Aguś. Moją faworytką jest ta z ważką.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej wysyp zakładek, ale jakich pięknych!!! Każda inna, każda ma swój styl i charakter. Bardzo podoba mi się ta z ważkami i ostania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za Wasze miłe słowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są :) Każda ma jakieś fajne COŚ, co przyciąga uwagę :D wzór ważki wygląda super, nie spodziewałabym się, że wyjdzie tak dobrze na zakładce! Szalenie podoba mi się ta ostatnia, minimalistyczna, w trochę śródziemnomorskim klimacie :) i ten pomysł ze stemplami w jasnym kolorze (nr 3 i 4) - no rewelacja po prostu! :):)
    Muszę znów wziąć się za zakładki, dawno nie robiłam, a Twoje prace motywują i inspirują, żeby wziąć się do roboty ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, Ci Justynko dziękuję! Ta ostatnia właśnie wyszła minimalistyczna, bo moim zdaniem serwetka jest tak ładna, że sama się broni ;) Lubię stemplować, ale często zapominam o tym przy decu ;)
      Miło mi, że moje prace mogą wywierać taki pozytywny wpływ ;) Czekam na Twoje zakładki :D

      Usuń
  13. Świetne pomysły, doskonałe wykonanie, super prezentacja, co składa się na doskonały efekt końcowy.Miło z takimi zakładkami pogrążyć się w lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są super 😍
    Każda inna
    Każda ma swój charakter😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakładki! Każda inna i każda unikatowa :) Dla mnie numerem jeden jest ta z ważką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger