czwartek, 9 maja 2019

Dwie ślubne kartki

Po małej odmianie zakładkowej - wracam do kartek ;) Chcę pokazać Wam dwie kartki ślubne.

Pierwsza - wiosenna
Powstała z użyciem papieru z Papierowego Potwora, kartonu mika biała i cekinów. Kwiaty wycięłam z arkusza Hello Beautiful 07 (Piątek Trzynastego), a digistempel jest dziełem Uli z Bloomcraft (klik). Na kartce znajduje się logo firmy, ponieważ miała ona być prezentem od współpracowników.


Druga - elegancka
Tutaj też wybrałam format DL. Użyłam tylko dwóch rodzajów papieru: złotego oraz arkusza Królewskie Wesele 02 (Galeria Papieru). Do tego dodałam dwie tekturki - które najpierw potuszowałam, a następnie potraktowałam embossingiem na gorąco przy użyciu bezbarwnego tuszu. Kartkę zgłaszam do wyzwania #43 dowolna praca z tekturką (klik). Baner prowadzi do wyzwania.



* * * 

Na koniec chciałam raz jeszcze zachęcić Was do udziału w moim rozdaniu :) Szczegóły tutaj (lub po kliknięciu w banerek).



Pozdrawiam,
Au-une

11 komentarzy:

  1. Przepiękne i bardzo eleganckie.:) Podziwiam Aguś jak potrafisz perfekcyjnie wycinać. Życzę powodzenia w wyzwaniu i przesyłam serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ten sam format, ale kompletnie inny charakter kartek - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i jakże zróżnicowane kartki! Zachwycam się nimi!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te papiery, nie lubię tylko ich wycinać:)
    Wspaniale łożyłaś tę kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, wspaniałe kartki. Zachwyciła mnie elegancja i szyk tej drugiej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bardzo mi się podba :) lubię takie klimaty, radosna, zwiewna :) a w drugiej jest śliczna koronkowa wycinanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne estetyczne prace:) ta pierwsza szczególnie przypadła mi do gustu, lubię taką kolorystykę i klimat :)
    Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i eleganckie te kartki. Szczególnie podoba mi się ta obsypana kwiatami - jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie dziękuję za Wasze miłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze! Szczególnie podoba mi się pierwsza z magnoliami:) jak precyzyjnie wycięłaś kwiaty!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger