środa, 15 maja 2019

Pudełko ze... świecą zapłonową ;)

Czyli coś w męskich klimatach ;) Pudełko wykonałam na prezent urodzinowy. Solenizant to fascynat motoryzacji i mój pierwszy pomysł zakładał wykorzystanie tej (klik) grafiki pin-up girl. Niestety nie pasowała mi na to konkretne pudełko... Ostatecznie na wieczku znalazła się nieco roznegliżowana Pani stojąca przy świecy zapłonowej ;)


Pudełko przemalowałam bejcą beżową (od Bartka). Dodałam szablon (samodzielnie wycięty) i nieco kropek. Lakierowałam lakierem matowym. Zdjęcia udało się zrobić podczas okienka pogodowego - obecnie od poniedziałku wciąż pada...

Co myślicie o tej pracy? :)

Pozdrawiam,
Au-une

19 komentarzy:

  1. Super prezent, z humorem i z nawiązaniem do hobby jubilata. Podziwiam wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystrzałowe pudełko, prawdziwa petarda.:) U mnie też niestety ciągle pada i zimno. Przesyłam gorące pozdrowienia Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne to pudełeczko. Grafika rewelacyjna, dodatki z szablonu i kropeczki idealnie pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki prezent. Super pudełko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca, Aguś, myślę, że każdy pan byłby zachwycony takim prezentem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały pomysł na urodzinowy upominek, bardzo mi się podoba!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiechnęłam sie na widok tej pracy :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! :) skrzyneczka... drapieżna i seksowna :D świetny pomysł na prezent dla mężczyzny. Grafikę pięknie podkreśliłaś kolorami i dodatkami w postaci szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialna!!! No lepiej już nie mogłaś wymyślić :)) Idealna dla faceta!! I zgadzam się z Justynką "jest seksowna i drapieżna". Dobrze, że nie dodałaś więcej dodatków - tak jest idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent. Trafiony bardzo z tą grafiką. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Facet miał wielkie szczęście, że byłaś na liście jego gości urodzinowych :) Pudełko z takim obrazkiem, i tak świetnie wykonane, jest superprezentem!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję Wam za przemiłe komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!!! Pięknie się prezentuje (oczywiście pudełko mam na myśli ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW
    Rewelka😍
    To się coś, ktoś zapali🤣

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger