niedziela, 13 stycznia 2019

Styczniowe wyzwania - część druga

Udało mi się skończyć kartki na zabawy jeszcze przed połową miesiąca! Niedługo wyjeżdżam w podróż poślubną (w końcu!) i bałam się, że nie zdążę. Na szczęście podołałam :) Żeby nie przedłużać - przed Wami aż cztery kartki!

W tym roku na Rogatym królują mapki! :) Styczniowa mapka wygląda tak:
Moja pierwsza interpretacja. Postawiłam na brązy - to zasługa papierów "Old-fashioned Christmas" (UHK Gallery), którymi jestem zachwycona! Skomponowałam je z papierem kraftowym, papierem "Przytule Święta - Migoczące Gwiazdki" (The Scrap Cake) oraz paskiem z serwetkami (Galeria Papieru). Brzegi każdego z elementu przyciemniłam distressami.

A może w poziomie? To moja druga wersja. W tym przypadku użyłam papierów "Christmas in Avonlea" (UHK Gallery). Zakochałam się w tych czerwono-zielonych ilustracjach na blogu Uli (klik). Chodziły za mną długo, aż wreszcie je kupiłam ;) Serwetki wycięłam z papieru "Berry Sweet" (Joy!Crafts). Brzegi wszystkich elementów również potraktowałam distressami - tym razem zielonymi.


W obu przypadkach nieco zmieniłam mapkę, ale liczę, że Inka zaliczy mi to odstępstwo ;)

To już dziewiąte wyzwanie! :) Tym razem wykonanie bazy nie było pracochłonne ;) Za to bardzo dużo czasu zajęło mi zdobienie. Wymyśliłam sobie kartką urodzinową z shakerem dla córki koleżanki. 


Długo nie mogłam się zdecydować czy przystąpić do zabawy u Ani (klik). Głównie dlatego, że niedawno zrobiłam sobie hurtową ilość kartek Wielkanocnych... Jednak podjęłam wyzwanie. Moje kartki Wielkanocne to zdecydowanie Clean&Simple. Wybrałam kolor biały oraz zielony. Do tego dodałam bezbarwne Nuvo Crystal Drops.


Która kartka przypadła Wam najbardziej do gustu? :) Moim faworytem jest pierwsza ;)

Pozdrawiam,
Au-une

55 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne, ale jeśli miałabym wybierać jedną to byłaby to kartka nr 2. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki !!! Za mną chodzi róż ;-) Słodki podwójnie składaczek, i kolory i grafika idealne dla małej dziewczynki. Pomysłowo wkomponowałaś shaker :-) Udanej podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wszystkie, ale dwie pierwsze mają super klimat.:) Udanej podróży, wspaniałego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, wszystkie kartki są piękne, ale moją faworytką jest druga - z ptaszkiem. I dziewczęcy składaczek też mnie bardzo oczarował.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki ślicze! Ta dla Rogatego na dłuże przykuła uwagę bo taka vintagowa - świetny lift :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Szczególnie ta pierwsza! Muszę sobie koniecznie zakupić tę kolekcje papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zielony...ostatnia cudo-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podobają wszystkie Twoje kartki a ta ostatnie szczególnie :-)
    Lubię C&S , lubię kropki i lubię zestawienie zieloni biały a co najważniejsze kartka jest do mojej zabawy :-)
    Pozdrawiam serdecznie , dziękuję za udział w zabawię i życzę udanej podróży poślubnej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kartki są rewelacyjne. Jednak jak dla mnie naj, naj to pierwsza karteczka. Ma w sobie to coś co przyciągnęło moją uwagę. Pozdrawiam i życzę wspaniałej poślubnej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, wszystkie, ale pierwsza jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kartki cudne!! Pierwsza jest niezwykle nastrojowa! Miłego wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zdecydowanie głosuję na vintage w brazach. Śliczna kartka-bardzo nastrojowa. Udanej podróży 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Znakomite karteczki Agniesiu.:) Trudno zdecydować się, która najładniejsza, ale chyba faworytem będzie pierwsza karteczka.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wyjazdu, wielu romantycznych chwil.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale z Ciebie pracuś!
    Pierwsza - to też moja faworytka :) vintage sprawdza się zawsze ale i w poziomie kartka się udała.
    Miłego wyjazdu!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim faworytem chyba też pierwsza ;) choć "clean and simple" w Twoim wykonaniu jest zawsze świetne ;)
    udanej podróży :D :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie , bez wyjątku są zchwycające. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne świąteczne kartki! Wspaniała interpretacja mapki :) Kartka dla dziewczynki rewelacyjna, jak to się teraz mówi z efektem WOW ;) Wielkanocna bardzo wiosenna :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne wszystkie. Szczególnie przypadł mi składaczek.
    Pomysłowy.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne kartki oraz ich interpretacje :)
    Te dla Inki boskie !!!
    Wspaniałej podróży poślubnej <3
    Samych dobroci :)****

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe karteczki! Według mnie numer jeden to ta słodka urodzinowa dla dziewczynki. Pięknych wspomnień i udanych przeżyć Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie karteczki są cudne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie bardzo ładne.Mnie najbardziej podoba się ta z ptaszkiem.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I mnie bardzo podobają się. Druga pokazana kartka z pasiastym tłem urzekła mnie. A dla Ewinki jeszcze nie zrobiłam choć daaaawno przygotowałam bazy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobieto! Jakie Ty fajne te kartki robisz <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger