poniedziałek, 24 lutego 2020

Wiosna z nutą zimy

Zgodnie z zapowiedzią – pora na kartki :)

1. Lift
Zacznę od kartki, którą zliftowałam na wyzwanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy (klik). Użyłam papierów z kolekcji Allo Allo (UHK Gallery), napis tego samego producenta.


A oto praca Tajanny (klik), którą liftowałam.



Baner prowadzi o wyzwania.

Ostatnio miałam wenę na kartki wielkanocne i trochę ich powstało… Oto one :)
2. Trzy prawie identyczne prace – wykorzystałam papiery z KIKa.


3. Kurczaczek z koniczynką
Grafika z Galerii Papieru, napis od Euniki (klik).


4. Kwiecista
Grafika – stąd (klik), papier w kwiaty – KIK, napis Eunika (klik).


5. Zajączek
Napis – Eunika (klik), zajączka można znaleźć tu (klik).


6. Jajo
Stempel-pisankę wycięłam sama – chyba widać ;)


7. Baranek
Użyłam papieru z kolekcji Leśne Marzenia (Galeria Papieru), baranek – scrapek, który dostałam od jednej z Was ;)


8. Baranek II
Ten sam scrapek, ale tym razem zdecydowałam się na totalny minimalizm.


9. Jajeczka i piórka
Napis - Eunika (klik).


10. Jajka w ramce. 
Tło akwarelowe mojej produkcji, ramka to taśma dwustronna i złota folia, napis – Eunika (klik). Jaja wycięte z resztek papierów – m.in. Leśne Marzenia (Galeria Papieru).


11. A teraz obiecana odrobina zimy… Postanowiłam wziąć udział w zabawie „Kości zostały rzucone”, którą organizuje Kreatywna Jacewiczówka (klik).


W tym miesiącu nadrabiam zaległości, więc pokażę dwie prace. W styczniu wyrzuciłam 3 i 5, czyli trafiłam na nitkę. Wykonałam kartkę na Boże Narodzenie. Zainspirowała mnie praca z bloga Sewpaperpaint (klik). Kalkę przyszyłam do tła. Napis od Lemonade Stamps.


A że (prawie) cała kartka jest w czerwieni, to leci też do Rogatego (klik).

12. W lutym wyrzuciłam 4 i 6, czyli ramka. I mimo że nie obchodzę Walentynek, to powstał walentynkowy shaker ;) Napis to wykrojnik z Craft Passion, papier - KIK.


Co myślicie o tych pracach? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

PS Na koniec chcę polecić Wam cover, który ciągle za mną chodzi... - według mnie jest piękny :)


19 komentarzy:

  1. Super karteczki! Co jedna to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wysyp kartek Aguś.:) Najbardziej wpadła mi w oko ta z kurczakiem i koniczynkami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. alez cudowna produkcja, ale pierwsza do liftu mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. У вас удачный лифт. Вы сделали интересную открытку, которая несет в себе вашу индивидуальность. Спасибо от блога TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, jak Ty dajesz radę tyle kartek robić? ;) ogromnie mi się podobają, w szczególności te wielkanocne z papierami z Kika:)
    Posłuchałam tej wersji "nie ma, nie ma ciebie" - mnie także oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne karteczki, mnie urzekła ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne i jednocześnie śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki i lift bardzo udany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się ta z pisanką! właśnie taką nieregularną - świetna jest! Masz rękę do prostych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przeszycia :-) Dziękuję za udział w czerwonym Rogatym wyzwaniu- DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  11. I mamy cykl pięknych prac w stylu Simpy and Clear.
    I jest czerwoniasta dla Rogatego- bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Cię serdecznie w zabawie i życzę wielu inspirujących prac!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wysyp kartek.Wszystkie fajne:)Ta z przyszytą kalką - interesujący ten motyw.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No kochana dajesz z tymi kartkami!!! Dzięki za udział w wyzwaniu na Rogatym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda inna - wszystkie super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie piękne karteczki, tyle różnorodnych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny lift Tajanny, extra te rozetki, dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy, pozdrawiam Magda DT

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger