niedziela, 2 lutego 2020

Powrót


Dawno mnie tutaj nie było… Podyktowane to było problemami zdrowotnymi, ale na szczęście jest już dobrze. Mam nadzieję, że nie będę musiała Was więcej zostawiać na tak długo… Ci, którzy śledzą mnie na Instagramie widzieli, że tam nieco się udzielałam, ale wstawienie zdjęcia i kilka słów opisu jest mniej absorbujące niż tworzenie posta na bloga. Mam nadzieję, że rozumiecie ;)

A teraz przejdźmy do spraw przyjemniejszych :) To, że byłam nieobecna nie znaczy, że nic nie tworzyłam, choć jest tego niewiele i większość prac powstała w styczniu.

1.       Kartka na 50 urodziny
Elegancka kartka w pudełku. Użyłam papierów z Galerii Papieru – Królewskie wesele i Najlepsze życzenia. Do tego wyciski z lekkiej masy, złote półperełki i kilka wycinanek z wykrojników. Napis – tekturka przemalowana na złoto (niestety nie pamiętam jej producenta).



Kartkę zgłaszam do zabawy C jak czas na blogu Kartkowe ABC (klik). Baner prowadzi do wyzwania.



2.       Pastelowy ślub
Prosta karteczka, którą bardzo przyjemnie się tworzyło ;) Użyłam papieru z Galerii Papieru (trzeba wykorzystać zapasy!), papierowego borderu/koronki i półperełek. Kwiaty wycięłam z bloczka Flora book (Mintay Papers), a napis od Euniki Jedynak (klik).


 3.       Ślub w koronkach
Praca inspirowana pracą Karoliny Czołby – filmik do obejrzenia tutaj (klik). Użyłam papierów z bloczka Love in Bloom (Piątek Trzynastego), tekturki od I-kropki i koronki z Ali.


 4.       Urodziny
Papiery – Hello Beautiful (Piątek Trzynastego), Nuvo Drops i napis od Gosi Metryki (klik).


 5.       Emerytura
W tym przypadku użyłam tych samych papierów, co przy poprzedniej kartce, ale z dużego bloczka. Motyl od Lemoncraft (uwielbiam ich zestawy motyli!).


6.       Urodziny w brązach
Kolejna kartka urodzinowa – tutaj także w ruch poszły papiery z Galerii Papieru.


7.       Rogaty
W zeszłym roku nie udało mi się podołać wyzwaniu i wykonać dwunastu projektów, ale liczę, że tym razem się uda ;) Wytyczne do pierwszej kartki znajdziecie tutaj (klik). W swojej pracy użyłam papierów UHK Gallery – Christmas in Avonlea, a poinsecje wycięłam z paska z Galerii Papieru (o ile się nie mylę), natomiast autorem napisu jest Jolagg (klik).  


Mam kilka nowych zakładek do pokazania – ale to następnym razem ;)

 * * *

Chciałam też serdecznie podziękować Madzi z bloga Zacisze Lenki (klik) za pamięć i piękny prezent imieninowy! :)


Pozdrawiam,
Au-une

19 komentarzy:

  1. Piękne prace. Dobrze, że jesteś z powrotem, mam nadzieję, że zdrowie będzie dopisywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Szczególnie pierwsza i trzecia wpadły mi w oko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie kartki, napracowałaś się, ale warto było bo są śliczne :) I dużo zdrówka Ci życzę, żeby Cię już choroby omijały :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna klimatyczna praca :-) Życzę zdrowia, i wytrwałości w uczestnictwie w naszych rogatych wyzwaniach ;-) DT Rogatego- Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki, ta czarno-różowa cudowna! Mam nadzieję, że już lepiej się czujesz, zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Aguś.:) Mam nadzieję, że u Ciebie już lepiej. Życzę duże zdrówka i wszystkiego tego, co potrzeba. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki na wszystkie okazje. Fajnie że do nas wracasz.Życzę dużo zdrówka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to piękny powrót, zdecydowanie. życzymy dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne te styczniowe prace! Dobrze, że hobby zawsze górą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace, takie kolorowe i mądrze skomponowane. Cuda! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze widzieć Cię z powrotem w blogowym świecie:)
    Pokazałaś świetne prace, każda jest tak pięknie wyrazista i wyważona :) nie ma niczego za dużo- A przy tworzeniu karteczek łatwo popłynąć i przeładować kompozycję;) Ty masz świetne wyczucie jak wszystko ładnie połączyć:)
    Mnie też czasem tworzenie posta zajmuje sporo czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje prace!!! Cieszę się, że wracasz na bloga i dzielisz się swoją twórczością. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło Cię znowu czytać i oglądać ;) Śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki! Lece obczaić Cię na Insta, bo też założyłam tam konto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszytskie kartki piękne:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace, najbardziej zachwycił mnie pastelowy ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna! Uwielbiam kolor bordowy na pracach! Dziekuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :) Pozdrawiam, Patrycja, Scrapatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. If you're trying hard to lose pounds then you need to try this brand new tailor-made keto meal plan diet.

    To design this keto diet, licensed nutritionists, fitness couches, and professional chefs united to produce keto meal plans that are productive, convenient, cost-efficient, and satisfying.

    From their first launch in January 2019, hundreds of individuals have already transformed their body and health with the benefits a proper keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones offered by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger