czwartek, 20 lutego 2020

Zakładkowy szał

Na początku - dziękuję za przemiłe słowa pod poprzednim postem :)

Zgodnie z obietnicą – pora na post zakładkowy :) Podczas przeglądania zdjęć zorientowałam się, że dawno pokazywałam Wam moje zakładki i mam w tym temacie mnóstwo zaległości… Dlatego dziś pokażę tylko część prac (zaczynam od najstarszych), następna partia innym razem ;)

Zakładek jest dużo, więc tym razem ograniczę się tylko do zdjęć i kilku opisów ;) Większość prac wykonałam według takiego samego schematu: na jednej stronie serwetka, a na drugiej bejca lub farba i szablon. Zazwyczaj dodaję też różnokolorowe kropeczki. Używam lakierów firmy Bartek. Większość bejc też jest tego producenta.

1. Matowa elegancja
Tutaj lakierowałam ultramatem.


2. Słoneczniki
Zakładka powstała równolegle z tym chustecznikiem (klik).


3. Trochę geometrii

4. Mandala

5. Złoto
Napis wykonałam odręcznie farbą  kolorze szampańskim – w rzeczywistości jest lepiej widoczny niż na zdjęciach.


6. Liski


7. Maki


8. Kawa


9. Orient


10. Czerwone jagody


11. Piórka


12. Motyle


13. Kwiaty


14. Mini-zakładka



Mam nadzieję, że moje zakładki przypadły Wam do gustu ;) Ale bez obaw – następny post będzie „kartkowy” :)

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

12 komentarzy:

  1. Różnorodne i bardzo ciekawe są te Twoje zakładki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wysyp :) co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności Aguś.:) Moją faworytką jest nr 1. Mam przyjemność mieć zakładki od Ciebie i wiem, że zdjęcia w pełni nie oddają ich uroku. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za różnorodność - piękne zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne. I trudno wybrać najpiękniejszą, bo każda ma w sobie coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe mnóstwo zrobiłaś tych zakładek, wszystkie są super, gratuluje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zakładki to są takie małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te zakładki i widzę że lubisz je robić bo tak dużo ich masz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jaki hurt! Wszystkie piękne, ale niebieskości i maki najwięcej przyciągają mój wzrok.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakładki:) każda inna, każda ciekawa, każda ślicznie dopracowana i estetyczna:) czekam na kolejne, i na karteczki też czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności natworzyłaś, co jedna to piękniejsza :) Moja nr 1 to kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger