sobota, 18 listopada 2017

Kartka przestrzenna nr 2

Pora na drugą kartkę przestrzenną dla Ewinki :) Kurs i szczegóły znajdziecie tutaj (klik).






Do ozdobienia kartki użyłam: stempli, gazy, mikrokulek, szablonu i bezbarwnej pasty (kwiaty prawie wszystko zakryły...), przezroczystych perełek Nuvo Drops i nieco złotej farby oraz własnoręcznie wykonanych kwiatów z papieru czerpanego. Kurs na kwiatki zajdziecie u Bogusi - tutaj (klik).

Podoba mi się ta forma kartki :) Już nie mogę się doczekać następnego wyzwania u Ewinki ;)

Pracę wysyłam do Ewinki i zgłaszam na wyzwanie "Kwiaty z papieru czerpanego" na blogu Flowers Handmade Blog - tutaj (klik).


Czy podoba Wam się ta kartka?

Pozdrawiam,
Au-une

20 komentarzy:

  1. Piękna ,energetyczna kartka :-D Gaza czerwona dodała przestrzenności kwiatowej kompozycji.Kwiaty delikatne i piękne :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D To moja pierwsze kwiaty - myślę, że wyszły nieźle ;)

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba - jest śliczna i do tego dostrzegam moje ulubione motyle.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Motyle pasują wszędzie, gdzie są kwiaty ;)

      Usuń
  3. Pomysłowa i ładna kartka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka!
    Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny składak kwiatuszki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger