niedziela, 5 lipca 2015

Metryczka


Hubka38, czyli Ewa z bloga Biżuteryja wpadła na pomysł stworzenia metryczki, dzięki której wymianki będą jeszcze fajniejsze ;)

1. Nick/imię
Au-une/Agnieszka

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Serwetki, sznureczki czy drewienka na pewno znajdą u mnie dobry dom ;) Decoupage to moje największe hobby i wciąż znajduję nowe prace i nowych twórców, którymi się zachwycam. Podziwiam też sutasz i chętnie kiedyś spróbuję swoich sił w tej technice - na razie tylko się przyglądam. Z zachwytem patrzę też na prace scrapbookingowe ;) 

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Zajmuję się głównie decoupage'm, szyciem notesów i tworzeniem kartek ;)

4. Trzy ulubione kolory to…..
Czerń, zieleń, czerwień.
 
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Różowy, żółty - jakoś za nimi nie przepadam.
 
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Tak - chyba jak każda Rękodzielniczka ;P Serwetki, sznureczki, drewienka, drewniane koraliki, szablony, taśmy, papiery  ;)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Uwielbiam kolczyki - wkręty. Niekiedy noszę też delikatne bransoletki i wisiorki.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Raczej nie, lubię różnorodność.

9. Kawa czy herbata (jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Lubię oba napoje, ale zdecydowanie wolę herbatę ;)

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Wszystko poza białą czekoladą i galaretkami w czekoladzie.

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Kocham książki, więc odpowiedź może być tylko jedna - TAK :D Moim ulubionym gatunkiem jest chyba fantastyka, ale ucieszyłabym się z każdej książki (no, może poza harlequinami - nie moja bajka ;))

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Bardzo lubię żele pod prysznic i mydełka ;)

13. Chciałam jeszcze dodać....
Będę cieszyła się z każdej rzeczy, którą dostanę ;) I mam nadzieję, że to co zrobię ja ucieszy obdarowanych ;)

2 komentarze:

Copyright © 2016 Au-une , Blogger