wtorek, 31 marca 2020

Album i dwie kartki

Dziś będzie post z dużą ilością zdjęć! W obecnej sytuacji nie przestałam tworzyć (choć tworzę jakby mniej), jednak brak mi siły żeby wstawiać posty...

1. Album
Na początek: mój pierwszy album! Jestem z niego dumna, mimo niedociągnięć. Stworzony od podstaw na warsztatach online z Olgą Bielską (klik) z przecudnej kolekcji Forest Dream (ZoJu Design). Jeśli nie mieliście okazji brać udziału w warsztatach z Olgą, to polecam - mnóstwo fachowej wiedzy ;)


Po skończeniu albumu dostałam kopa, żeby w końcu wziąć się za stworzenie albumu na zdjęcia z podróży poślubnej. Większą część mam już zrobioną ;)

2. Kości zostały rzucone (klik)
W tym miesiącu wyrzuciłam 3 i 3, czyli serce. Nie byłam zachwycona, bo niedawno robiłam kartkę walentynkową, ale przypomniałam sobie o pierniczkach z kolekcji Joy to the world (Lemoncraft) i powstała kartka na Boże Narodzenie :) Napisy na tagu to stempel z Crafty Moly (klik).


3. Rogaty (klik)
W tym miesiącu powstała kartka z papierów Kolędowanie w śniegu (Craft O'Clock). Śnieżynki embossowane na gorąco srebrnym pudrem. Napis od Euniki Jedynak (klik).


Co myślicie o tych pracach?

W kolejnym poście pokażę pozostałe wytwory marcowe (i starsze).

Trzymajcie się ciepło, bądźcie zdrowi i nie dajcie się zwariować!
Pozdrawiam,
Au-une

#zostanwdomu

10 komentarzy:

  1. Urocze prace, ale album rewelacyjny 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Album rewelacja. Nie brałam udziału w tych warsztatach ale fakt lubię livy z Olga Bielską. Świetne ma prace, pomysły i rewelacyjnie tłumaczy. Twój albumik uroczy taki niezły grubas z mnóstwem zakamarków.
    Karteczki na pozostała dwie zabawy również urocze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są cudne, ale to album robi ogromne wrażenie! Wyszedł Ci rewelacyjnie :) Też zapisałam się na te warsztaty i właśnie jestem w trakcie robienia albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, ale album zachwycający, przepięknie wykonany, cudo :) Również bardzo lubię warsztaty z Olgą, ma niesamowitą wiedzę, pięknie tworzy i bardzo ciekawie przekazuje swoją wiedzę. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, a album jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczarowałaś mnie tym albumem <3 piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba minimalistyczne podejście do Cichej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Album fajny, taki kolorowy i z dużą ilością zakamarków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że album powala na kolana - ilością pracy, dopracowaniem, szczegółami, kompozycją, no wszystkim po prostu :) jest pełen magii i uroku :)
    Karteczki jak zwykle jedyne w swoim rodzaju - delikatne, pięknie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger