środa, 2 stycznia 2019

Nowy początek

Jaki post lepszy na początek roku niż post o nowym początku? ;)

Chcę Wam pokazać dziś zimową kartkę ślubną. Po raz pierwszy zmierzyłam się z zimowym ślubem i przyznam, że natychmiast wpadł mi do głowy śnieżny shaker. Młodą Parę embossowałam na gorąco przy użyciu czarnego pudru, a następnie pomalowałam akwarelami (coraz bardziej mi się to podoba!). Suknia jest delikatnie różowa i błyszcząca. Ramkę wycięłam w kartonie ozdobnym - mika biała.


Myślę, że dla każdej Młodej Pary ślub jest początkiem nowego życia, dlatego kartkę zgłaszam do wyzwania #77 Na dobry początek (klik) na blogu Crafty Moly (klik). Baner prowadzi do wyzwania.


* * *

Jednocześnie z kartką ślubną powstała kartka gratulacyjna dla koleżanki, która niedawno została Mamą :) Praca bardzo jej się spodobała, co niezmiernie mnie cieszy :D Tło wykonałam distressami. Bobasek, gwiazdy i księżyc kolorowałam akwarelami.


Co sądzicie o tych kartkach?

Pozdrawiam,
Au-une

35 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) powinnaś iść w tym kierunku, bo cudnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Moje postanowienie noworoczne to właśnie szkolenie się z pracy z akwarelami ;)

      Usuń
  2. Nowe techniki, profesjonalne wykonanie i bardzo ładny efekt Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki na nowy początek :)) Ta ślubna jest niesamowita!! miałaś dobry pomysł :)). Piękny duet tworzysz z akwarelami więc mam nadzieję, że wasza przyjaźń rozwinie się :))). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki! Mnie urzeka najbardziej ta z dzieciątkiem, cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kartka z bobasem jest prosta, ale ma w sobie coś uroczego ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają. Świetnie ci wychodzi kolorowanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne obie kartki, widać, że z akwarelami i tuszami bardzo się lubisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany początek. A ten bobasek na księżycu - cudo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, wspaniale idzie Ci to malowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne kartki Aguś.:) Bardzo podoba mi się tło wykonane distressami. Wszystkiego dobrego w nowym roku Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu :) Distressy polecam - przyjemnie się z nimi pracuje ;)

      Usuń
  10. fantastyczne karteczki :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne, takie smacznie minimalistyczne, gustowne :) mniam! ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki ! Zachwycający ślubny shaker i wspaniałe tło z gwiazdami na kartce dla maluszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie Ci wyszło to kolorowanie! Kartki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie prace :) bardzo udany początek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne , delikatne karteczki, dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger