poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Kolejne kartki

W pierwszym dniu kwietnia pragnę przywitać Was trzema kartkami :)

1. Wielkanoc z paletą kolorów (klik)
Tym razem na kartce miał się znaleźć symbol religijny. Jako dominujący kolor wybrałam niebieski oraz zielony. To już ostatnie wyzwanie wielkanocne... Ale może Ania czymś nas jeszcze zaskoczy? ;)


2. Święta na okrągło (klik)
U Rogatego obowiązuje taka mapka:

A moja wersja wygląda tak:


3. Kartka z jednorożcem
Miałam ochotę użyć papierów Scrapmir "Unicorns" - kupiłam je już dawno... Tło to papier z KIK'a - prawda, że śliczny? ;)



Pozdrawiam wiosennie!
Au-une

32 komentarze:

  1. Ślicznotki :) Wielkanocna najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki, a ta druga według mapki skradła moje serce!
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna mapka u Rogateka i super pomysł na jej realizację. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki i wszystkie są wyjątkowe. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stonowana kartka wg mapki daje szyku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Ja już też zrealizowałam wyzwanie u Ani i mogę ci po cichu powiedzieć, że Ania będzie kontynuować zabawę. Zaprasza w maju.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, i to nie prima aprilis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, Aguś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki!
    Zachwyciła mnie ta z mapką :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, ta gwiazdkowa czaruje najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) ta bożonarodzeniowa jest obłędna - fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki Agnieszko, a szczególnie zachwyciła mnie wielkanocna.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super , że już masz zaliczoną kwietniowa zabawę z paleta kolorów. Bardzo fajna kartka powstała. Te na inne zabawy również extra , a papier z kika rewelacja
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki! Ta na rogatego wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie dziękuję za miłe komentarze! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy tutj masz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki piękne! Najbardziej spodobała mi się druga - prosta i bardo delikatna, ale pozostałe też pięknie skomponowane.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kartki są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Powstały piękne kartki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger