niedziela, 25 lutego 2018

Jeszcze wyzwania lutowe + bonus

Zostały mi jeszcze dwa wyzwania w tym miesiącu do zaliczenia: kartka do Ani oraz zakładka dla Magos.

W tym miesiącu do Magos (klik)  należy wykonać zakładkę z motywem kwiatowym. U mnie tradycyjnie - zakładka zdobiona techniką decoupage. Kwiaty to papier ryżowy (bardzo dobrze się z nim pracuje). Do tego czarne kropeczki i złoty pigment. Zakładka wygląda na półmatową, ponieważ dwie ostatnie warstwy to lakier ultramat od Bartka ;) Drugą stronę najpierw pomalowałam na biało, potem odbiłam napis "TU CZYTAM" i dodałam kropeczki - jednak nie wyglądało to zbyt dobrze, więc zastosowałam jeszcze szablon i polakierowałam.


Zakładkę zgłaszam również na #28 wyzwanie - Zakładka do książki na blogu  DIY - zrób to sam (klik). Baner prowadzi do wyzwania.



Ostatnią wymaganą w lutym kartkę wykonałam dla Ani (klik). Gramy w bingo.


Ja wybrałam linię: królik/zając - listki - kokarda. Miałam problem z tym wyzwaniem i długo nie miałam pomysłu, ale w końcu się udało ;)


Na koniec mam dla Was dwa małe bonusy. Jak wiecie - szyję notesy - zazwyczaj ich dodatkowo nie ozdabiam. Ale czasem zdarzają się wyjątki ;) Oto dwa z nich.

Prosty notes (saddle stitch binding) - okładka wykonana z papieru akwarelowego. Dodałam do niej stempelek - trzykrotnie embossowany :) Daje to efekt delikatnego 3D - bardzo mi się to podoba! :)


Drugi notes (coptic stitch binding) wykonałam już dawno. I leżał sobie, i czekał na właściciela... Niedawno koleżanka zgłosiła zapotrzebowanie na coś do zapisków ;) Dodałam do niego napis (litery z wykrojnika potraktowane złotym embossingiem) oraz kwiaty i liście. I od razu zyskał charakter ;)


A Wy co myślicie? Też zdarza się Wam przerabiać, dodawać coś do swoich starszych prac? :)

Pozdrawiam,
Au-une

PS Pierwszy notes dorzucam do rozdania, które trwa jeszcze 2 tygodnie (klik) ;)

47 komentarzy:

  1. Ciesze się że jest kolejna kartka do mojej zabawy, bardzo pomysłowa i fajna. Ten zajączek patrzący w rozgwieżdżone niebo jest świetny.
    Fajną zakładkę zrobiłaś, lubię papier ryżowy i motywy różane.
    Notesiki tez super.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! :) Czekam na kolejne wytyczne ;)

      Usuń
  2. Piękne prace. Bardzo podoba mi się gwieździste niebo ... super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fjanie zakąłdka wyszła , aten króliczek na kartce słodziachny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakładki i notesy, ale ten zając wymiata najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta karteczka z gwiezdnym sercem - genialna jest. I zakładka, i notesy, wszytko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A miałam wątpliwości czy ta kartka się spodoba ;)

      Usuń
  6. Fajne prace, prześliczne zakładki, a notes do rozdawanki naprawdę super, właśnie z tym efektem 3d. Mnie się czasem zdarza coś zmienić na kartkach, ale rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, zakładka jest przepiękna. Ujęła mnie karteczka z rozmarzonym króliczkiem wpatrującym się w niebo (jakie piękne konstelacje!) A notesy są super.
    Raczej nie zdarza mi się przerabiać starych prac.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Kartka króliczkowa była dość pracochłonna, ale robiło się ją przyjemnie. Cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  8. Piękne prace :) a ten króliczek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z gwiazdozbiorem jest bajeczna :) Wspaniale wyglada embos na notesie :) Piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka świetna, ale Ty wiesz, że ja mam słabość do Twoich zakładeczek :D Urzekł mnie też ten zając wpatrujący się w gwiazdy! Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiem i bardzo się z tego cieszę! :D
      Kartka z zającem - strasznie wymęczona, nie sądziłam, że tak się spodoba ;)

      Usuń
  11. Świetne prace.a zajączek totalnie mnie zaskoczył, bardzo pozytywnie. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pracy wykonałaś na zabawy blogowe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko super! ja raczej nie przerabiam gotowych drobiazgów - pozbywam się ich jakoś i robię nowe, inne,lepsze (?) ;) ale zdarza się, że po czasie patrzymy na coś świeżym spojrzeniem i... rodzą się nowe pomysły! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Moje prace czasem leżakują trochę zanim nadarzy się okazja, żeby je komuś podarować ;)

      Usuń
  14. Bardzo ładna zakładka i karteczka z króliczkiem bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna zakładka do książki! i równie świetne pozostałe prace. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY.
    Pozdrawiam DT MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetny pomysł na kartkę! Choć zajączek (przesłodki) skojarzył mi się z wypatrującym wigilijnej gwiazdki...;) Pozostałe prace również super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wigilijna gwiazdka powiadasz... to świetny pomysł! :D

      Usuń
  17. Piękna zakładeczka Ci wyszła :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zakładka! - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, Kasia DTDIY

    OdpowiedzUsuń
  19. Znów podziwiam Twoje lakierowanie... zawsze widać jak starannie to robisz, motywy są idealnie wtopione... :)
    Na notesie zrobił na mnie wrażenie trzykrotny embossing, naprawdę świetny efekt! :)
    Też czasem przerabiam stare prace, najczęściej gdy coś mi się w nich nie podoba, to zmieniam je w całości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że w decoupage lakierowania najbardziej nie lubię (nudne), ale mus to mus. Lubię jak motyw jest dobrze wtopiony - warstwy lakieru czasem idą w dziesiątki...
      Trzykrotnego embossingu spróbowałam po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni - daje to efekt wow na żywo ;)
      Mam kilka starych potworków - tak sobie leżą i czekają na szlifowanie i drugie życie... Ale chyba jeszcze nie zdarzyło mi się czegoś od nowa robić ;)

      Usuń
  20. świetne prace, królik podziwiający gwiazdy super, notesy tez fajowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne prace, bardzo podoba mi się zakładka, a notes jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger