poniedziałek, 5 lutego 2018

Kartki i trochę rdzy...

Zacznijmy od rdzy! ;) Już od dłuższego czasu chodził po głowie nowy rodzaj notesu - case bookbinding. I z pomocą tutoriala Sea Lemon (klik) udało mi się go zrobić. Nie jest idealny - ma trochę niedociągnięć, ale jak na pierwsze podejście wyszło w porządku. Okładkę postanowiłam trochę postarzyć, a właściwie pordzewić ;) Użyłam zestawu czynników do efektu rdzy od Pentartu (klik). Dodałam sznurek oraz gazę (podbarwioną herbatą) i oto efekt. Notes ma już nowego właściciela, któremu bardzo się spodobał ;)



Dzisiaj pokażę Wam dwie karteczki: pierwsza z motylami. 


Wykorzystałam: warstwowe stempelki motyli - ostatnią warstwę embossowałam na złoto, stempelek z napisem i wykrojnik - baner. Nie chciałam odwracać uwagi od motyli, nad którymi się napracowałam, dlatego tło jest bardzo delikatne. Odrobinę tuszu distress, zmieszałam z wodą z dodatkiem srebrnego pigmentu i pokropkowałam! Kopertę również ozdobiłam odbitką motyla. 

I na koniec - bardzo skromna kartka z okazji Chrztu, którą przygotowałam dla mojej siostrzenicy :) Nie ma się co rozpisywać - wszystko widać jak na dłoni ;)



I co o tym myślicie? Próbowaliście kiedyś efektu rdzy?

Pozdrawiam,
Au-une

25 komentarzy:

  1. Pięknie podziałałaś a efekt rdzy świetny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za efektem rdzy nie przepadam , ale Tobie bardzo fajnie wyszła ta okładka. Super sa tez Twoje kartki, zwłaszcza te embosingowe motylki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To moja druga praca z rdzą i chyba nie ostatnia ;)
      A embossing na gorąco uwielbiam! :)

      Usuń
  3. Ciekawa ta rdza. Fajnie, że eksperymentujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Eksperymenty są fajne - można znaleźć coś, co się spodoba ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe prace, motylki góra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt rdzy prezentuje się znakomicie przez co dodaje wyrazistości całej pracy. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten efekt rdzy, Agnieszko. Notesik prezentuje się rewelacyjnie. Ogromnie podobają mi się też Twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super. Ale ten notes - WOW!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki, a notes rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki ☺
    Motylki lovciam na równi z sówkami 😜
    Notes to mistrzostwo !!!
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słówko u mnie 🌸

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt rdzy świetny ! Motylki embossowane pięknie się mienią aw kartce na chrzest jest śliczna grafika :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rdza to nie moja "bajka" ;) za to motylki są cudne, fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. notes super lubie takie kolory i karteczka z motylkami śliczna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger