piątek, 2 lutego 2018

Muchomorki

Mówcie co chcecie, ale muchomory wyglądają pięknie! ;) I jak tylko zobaczyłam tę serwetkę, to zamarzyłam sobie pudełko. Jest bardzo proste: na wieczku serwetka, a cała reszta - bejca od Bartka w kolorze: popiel jasny. Na zewnątrz - zero kropeczek! Uwierzcie, że trudno było mi się powstrzymać (i dlatego kilka znalazło się w środku). Praca bez nich wydaje mi się taka... "naga".


Chciałam sprawdzić jak będzie wyglądało pudełko bez dodatkowych ozdobników... i to raczej nie dla mnie ;)

A Wy co sądzicie?

Pozdrawiam,
Au-une

31 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko :) kropeczki bym tu pochlapała ;) do tych muchomorków... ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo brakuje mi tu tych kropeczek... ;)

      Usuń
  2. Piekne pudeleczko chyba sama sobie takie sprezentuje :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz całkowitą rację bo muchomorki są cudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne to pudełeczko, serwetka faktycznie rewelacyjna ale super jest ten kolor bejcy.
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Bartek ma dużo ładnych kolorów bejc! ;)

      Usuń
  5. Świetne pudełeczko! Śliczne muchomorki :) Ja tam lubię te Twoje chlapania, szczególnie świecące heh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Ja też je lubię - zastanawiam się czy nie wrócić do tego pudełka i nie dodać kilku kropeczek :P

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się pudełeczka. Lubię muchomorki, dla mnie to takie grzyby rodem z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają te muchomorki na pudełeczku! To fakt, ze są takie wdzięczne wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta skrzyneczka ☺
    Muchomory zachwycające !!!
    Pozdrawiam serdecznie 🌞🌸

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te muchomorki :)
    Lubię popatrzeć sobie na muchomorki w lesie, fajne są ;P
    Myślę, że sama bejca pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Mi niby pasuje, ale doskwiera mi brak kropeczek :P

      Usuń
  10. Fantastyczne pudełko! A kropeczki pasują idealnie do ...muchomorków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. muchomorki o kropeczki proszę ... zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na warsztacie znajdę miejsce, to dodam kropeczki. Zdecydowanie ;)

      Usuń
  12. Super muchomorki, ale faktycznie tło za gladkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, teraz już jestem tego pewna. I poprawię ;)

      Usuń
  13. Bardzo urokliwe muchomory!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger