poniedziałek, 25 marca 2019

Więcej wiosny!

Mam dla Was jeszcze więcej wiosny, jeszcze więcej kartek! ;)

1. Lift
Zacznę od kartki, która jest liftem pracy Ani Grzybowskiej (klik). Z tej pracy jestem bardzo zadowolona, wręcz pękam z dumy ;) Wykorzystałam papiery z Galerii Papieru, karton ozdobny, kwiatuszki (trzy największe kwiaty zrobiłam sama na podstawie kursu Karoliny Czołby - tutaj), motylka, perełki, pastę, szablon i farby oraz stempel Agaterii.


Poniżej praca liftowana:

Kartkę zgłaszam do wyzwań (baner prowadzi do wyzwania):
- Scrapkowo.pl  #39 Lift kartki Ani Grzybowskiej (klik)


- ScrapAndMe #54 Pearls (klik)


2. Wianek z motylami


Pracę zgłaszam do wyzwań (banery prowadzą do wyzwań):
- Karteczkowa zabawa z motywem (klik)

- Kartkowe ABC - F jak flaming, fiolet, fiołki (klik)
3. Wianek z kwiatkami
Prosta, wręcz banalna kartka... Kwiaty embossowane na czarno i pokolorowane distressami.


Praca leci do Ewy - na Jej Karteczkową zabawę z motywem (klik).



4. Kartki wielkanocne
Na dwóch pierwszych motywy "jajeczne" pochodzą z serwetki, którą nakleiłam na karton. Pozostałe to hurcik, który powstał jeszcze w grudniu... ;) Styl Clean&Simple. Dwie kartki z tej serii pokazywałam jeszcze w zeszłym roku - możecie zobaczyć je tu (klik).


I jak? Dotrwaliście do końca? ;) Mam nadzieję, że moje kartki przypadły Wam do gustu.

Pozdrawiam serdecznie!
Au-une

31 komentarzy:

  1. Zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam i tym razem się nie rozczarowałam :) Cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany lift kartki:) wspaniale wyglada ten kwiatowy bukiet :) wszystkie prace są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się podoba ten lift 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. I dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace , wszystkie a jak ich dużo. Podobają mi się te kasikowe stemplowane kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna galeria kartek!
    Ta pierwsza zachwyca - rewelacyjna kwiatowa kompozycja.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Twórczo u ciebie i to bardzo, a wszystkie kartki piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, wiosny nigdy za wiele, więc z wielką przyjemnością obejrzałam Twoje piękne kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny hurcik Aguś.:) Pierwsza karteczka rewelacyjna, reszta też super się prezentuje. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jenysiu ale u Ciebie wiosna :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam, dziewczyny! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się rozwijasz :) :) każda karteczka jest wyjątkowa :)
    Z pierwszej pracy - wcale się nie dziwię, że jesteś taka dumna! Bo jest po prostu OBŁĘDNA! :D Doskonale dopracowana, a kolory dobrałaś bajeczne :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo miło mi słyszeć tak ciepłe słowa! :) Dziękuję! :D

      Usuń
  13. Piękne kartki! Ta pierwsza to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny lift;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj jaki wysyp kartek :) lift jest przepiękny, pierwsza z wiankiem też cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności ;) Lift świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie, twórczo i kreatywnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie Twoje karteczki bardzo przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. PIEKNA:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne karteczki stworzyłaś! Wiankiem z motyli jestem zauroczona.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger