wtorek, 30 kwietnia 2019

Męska kartka na urodziny

Już późno, ale udało mi się - dosłownie przed chwilą - zrobić kartkę na zabawę Ćwiczymy kompozycję # 2 - chlapanie u Ewy (klik).


W natłoku zajęć zapomniałam o tej zabawie :( Ale trafiłam na wpis Małgosi (klik) i tak mnie zachwyciła jej kartka, że postanowiłam jednak spróbować coś stworzyć... No i się udało ;) /Wybaczcie jakość zdjęć, ale robiłam je już przy świetle lampy. Postaram się zrobić nowe zdjęcia - w świetle dziennym i je tutaj zamieścić./ Poniżej zdjęcie w świetle dziennym ;)

Lepsze zdjęcie -  w dziennym świetle ;)


Powstała męska kartka urodzinowa - dla mojego Taty.  Przy pracy korzystałam z mapki Studio Forty z wyzwania #14 (poniżej, mapka prowadzi do strony Studio Forty), a do mapki zainspirowała mnie praca Mirosek - zajrzyjcie tutaj (klik), jest świetna!


* * * 

Zapraszam do mojego rozdania - tutaj (klik)!


Pozdrawiam,
Au-une

16 komentarzy:

  1. Aguś, dobrze, że powstała ta kartka, bo jest po prostu rewelacyjna. Cudna kolorystyka, męski charakter, elementy gazy i kół zębatych - coś pięknego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa kartka! Podobają mi się kolory i te zębatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej majówki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam problemy z męskimi kartkami, ale Ty świetnie sobie poradziłaś. Świetna kolorystyka, wspaniała kompozycja, jednym słowem - brawo!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Kartki męskie są trudne do zrobienia, ale Tobie wyszło niesamowicie :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kartka :) retro na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rasju, kartka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest genialna! Te warstwy, gaza, trybiki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta męska kartka, mi męskie zawsze sprawiaja kłopot :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wywiązałaś się z zadania, a męska kartka, to bardzo trudne zdanie - Twoja jest elewacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Te różne odcienie brązów i zębatki między nimi wyglądają rewelacyjnie !
    Świetnie wykorzystałaś mapkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, uwielbiam takie sepie i brązy :) bardzo zgrabnie podeszłaś do tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 100% męskiej kartki w męskiej kartce. Super wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Wam dziękuję!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger