piątek, 26 kwietnia 2019

Dziecięce klimaty + rozdanie

Dziś trzy kartki dziecięce....

1. Kartka na powitanie nowego członka rodziny
Tworzyło mi się ją bardzo przyjemnie ;) Pluszaki kolorowałam akwarelami. Oprócz papieru zastosowałam też niebieską kalkę. Napis to stempel od Lemonade embossowany na gorąco, użyłam pudru w kolorze prussian blue (Nellie's Choice).


2 i 3 - kartki urodzinowe dla Helenki
Mała Helenka skończyła roczek i potrzebowałam dwóch karteczek. Starałam się, aby nie były do siebie podobne. W pierwszej postawiłam na róż, druga jest bardziej pstrokata i błyszcząca (na koniec potraktowałam ją brokatem w sprayu).



Co myślicie o tych pracach?

* * * 

Zgodnie z obietnicą mam dla Was rozdanie! Co prawda mój blog obchodził czwarte (!) urodziny w styczniu, ale ze względu na moją podróż i inne sprawy dopiero teraz udało mi się przygotować fanty do rozdania... Ale jak to mówią: lepiej późno niż wcale! ;)



Do wygrania są:
* różnej maści papiery (w tym mały bloczek "Together" Mintay)
* tusz Distress Ink - tea dye
* klej Hobby
* tiul
* elementy ze sklejki, mdf
* kolorowe piórka
* papierowe scrapki
* serwetki
* taśma washi
* cekiny - gwiazdki
* naklejki

oraz wykonane przeze mnie:
* notes
* tag
* zakładka (do wyboru) - z serii "Tu czytam" (klik) - albo inna, która Ci się spodobała - pod warunkiem, że wciąż ją mam ;)

Jeśli zgłosi się ponad 20 osób, to do paczki dorzucę także piórnik - z tego posta (klik).

ZASADY:
1. Zapisz się w komentarzu poniżej.
2. Udostępnij na swoim blogu na pasku bocznym banerek z linkiem zwrotnym do tego posta. Jeśli masz ochotę możesz też zrobić osobnego posta o rozdaniu ;)
3. Zostań moim obserwatorem - jeśli Ci się tutaj podoba :)

Dodatkowe info:
* nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski
* nie biorę pod uwagę blogów tylko z candy/rozdaniami
* rozdanie trwa do 10.05.2019 r. do północy
* wyniki ogłoszę do 5 dni po zakończeniu rozdania (postaram się jak najszybciej)

Serdecznie zapraszam! :)

Pozdrawiam,
Au-une

36 komentarzy:

  1. Piękne karteczki stworzyłaś. Przygotować więcej niż jedną na tą samą okazję to duże wyzwanie, ja teraz robię 4 na 50-lecie ślubu... ufff.
    Gratuluję czwartej rocznicy i życzę wielu następnych! Z miłą chęcią zapisuję się na te wspaniałe cukierasy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;)
      Cztery kartki na jedną okazję? Wow! To dopiero coś! ;)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki, a szczególnie podoba mi się ta z uroczą misią.:) Gratulacje z okazji rocznicy. Życzę kolejnych pięknych rocznic i nieustającej weny Aguś. Przygotowałaś śliczności, a data losowania to dzień urodzin mojej mamy.:) I ja grzecznie ustawiam się w kolejce.:) Pozdrawiam milutko i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dziecięce karteczki :) pięknie się błyszczą :) gratuluje pięknej rocznicy blogowania :0) z przyjemnością zapisuję się na cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne fajne prace powstały. Podoba mi się że szukasz nowych pomysłów, że jest u Ciebie różnorodnie, że wchodzę do Ciebie w odwiedziny i zawsze jest wow! 4 latka to sporo, piękny wiek :) życzę Ci samych twórczych dni, czasu i realizacji pasji i marzeń! Cichutko przycupne w kolejce może to do mnie los się uśmiechnie,a wcześniej pokrywam banerek by nieść wieść o Twym święcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło Justynko! Dziękuję za te ciepłe słowa! :)

      Usuń
  5. Twoje karteczki są piękne i takie prawdziwie dziecięce. :)
    Na te urodzinki blogowe, życzę Ci niegasnącego zapału i weny!
    Przyłączam się do rozdania i porywam banerek.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te kartki dla maluchów. Gratuluję 4 urodzinek i życzę dalszych wielu lat blogowania. Niech wena twórcza będzie z Tobą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna gromadka karteczek:)
    Gratulacje i grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agusiu, przepiękne kartki, jest w nich tyle dziecięcego uroku. Gratuluję czterech lat blogowania i z chęcią staję w kolejce po cukiereczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki stworzyłaś :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne karteczki :) piękne, subtelne kolory! :)
    Gratulacje z okazji czwartych urodzinek :):):) Oby wena Cię nie opuszczała, i oby Twój blogowy zakątek rozwijał się dalej tak pięknie :)
    Oczywiście zapisuję się na rozdanie, banerek zawieszę :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji 4-tej rocznicy blogowania! Życzę wielu dalszych inspiracji! Z przyjemnością zapisuję się do zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, bardzo delikatne i prawdziwie dziecięce!
    Gratuluję rocznicy, cieszę się, że dołączyłaś do blogowego świta i mama nadzieję, że jeszcze na długo w nim postaniesz 😊
    Chętnie zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki! Ta z misiem szczególnie wpadła mi w oko ;)
    Banerek już u mnie, z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Buziaczki i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te misie cudnie wyszły
    Ale te kolejne też są fantastyczne
    😍😍😍
    Wiem, że okładka najważniejsza, ale ciekawi mnie i środeczek😋

    Biorę udział w zabawie 😍
    Pyszności, cudowności do wygrania
    Nie będę przebierała w zakładach bo wszystkie Extra 😍 ino trzeba mieć szczęście i wygrać 🤣
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie zwierzaczkowe karteczki są urocze :-)
    Gratuluję 4 lat blogowania i życzę wielu, wielu kolejnych rocznic oraz nieustającej radości z tworzenia :-) Zapisuję się na cukierki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te karteczki. Pierwsza jest tak urocza...!
    Gratulacje z okazji tych czterech lat 😃 Ja chyba za niedługo będę mieć podobnie, więc wiem jak to jest z wkręcaniem się w robótkowy świat blogosfery. Dalszych sukcesów i kreatywności 😘 Chętnie zgłaszam się do zabawy, bo przydasie masz, że hoho!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję 4 urodzin bloga i z przyjemnością zapisuje się po takie świetne cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, wesołe karteczki. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy! Gratuluję 4 rocznicy:) Przesyłam serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe karteczki!!!
    Gratuluję Ci rocznicy blogowania i życzę kolejnych twórczych lat!
    Chyba w ostatniej chwili, ale chętnie przyłączam się do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, rzutem na taśmę zgłaszam się do zabawy :) Właśnie wróciłam z zielonej szkoły i ledwo kontaktuję...
    Gratuluję pięknej rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger