poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Kwietniowe zabawy


Miesiąc się kończy, więc czas wywiązać się z zobowiązań ;)

W tym miesiącu mieliśmy zrobić okiennicę – format bardzo przyjemny :) Ja postawiłam na zieleń i złoto :) Bazę wykonałam z zielonego kartonu, który ozdobiłam papierami Wiligia w lesie 01 (Galeria Papieru). Brzegi papieru delikatnie podkreśliłam złotym embossingiem. Wewnątrz znalazła się bombka z kalki technicznej, na której odręcznie napisałam życzenia (tutaj także pojawił się złoty embossing). Całość dopełnia biało-złoty kordonek.


To już dziesiąte wyzwanie! Forma jest dość prosta, ale przyjemności w jej tworzeniu nie było :/ Miałam problemy ze zginaniem - widocznie wybrałam zbyt gruby papier... Za to samo zdobienie poszło jak z płatka ;)


Kwiecień to miesiąc małych form. Tym razem zabraliśmy się za zdobienie tea lightów. Ja postawiłam na taśmę washi. Resztkami świątecznych papierów ozdobiłam pudełko z zapałkami oraz opakowanie. Dodałam tag na wpisanie jakiegoś miłego słówka albo imienia obdarowywanego ;)


Karteczki dla Ewy miały zawierać motyw rogów! Mam dwie propozycje. Pierwsza to świąteczna okiennica dla Uli (widoczna na początku posta) – na papierze znajdują się Rogasie ;) Natomiast druga wygląda tak:


Pamiętacie ten wierszyk dla dzieci?
Ślimak, ślimak, pokaż rogi,
Dam ci sera na pierogi,
Jak nie sera, to kapusty,
Od kapusty będziesz tłusty.

To on mnie zainspirował do umieszczenia na kartce ślimaczka, którego pokolorowałam akwarelami. Mam nadzieję, że Ewka zaliczy ;)

5. Kartka na Dzień Matki
Do 26 maja zostało jeszcze sporo czasu, ale ja już przygotowałam kartkę dla Mamy :) Piękny foamiranowy kwiat dostałam kiedyś od Syliks (klik).


Kartkę zgłaszam do wyzwania #42 - Lekkie jak piórko (klik). Baner prowadzi do wyzwania.



Pozdrawiam,
Au-une

PS Przypominam o moim rozdaniu! Tutaj (klik).


32 komentarze:

  1. Piękne prace :)
    Opakowanie na świeczuszki fantastyczne :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki ! Jestem zachwycona trapezową, ten zając na kolorowym tle wygląda fantastycznie !A prezent w postaci świeczek mógły z powodzeniem trafić na sklepowe półki- cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Ogromnie miło mi czytać takie komentarze! :D

      Usuń
  3. Urocze i pomysłowe prace, najbardziej spodobała mi się karteczka na dzień matki. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace bardzo piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O znowu oniemiałam z zachwytu nad Twoimi pracami. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale przekrój różnych okazji! :) Podoba mi się pomysł, na zembossowanie rantów kartek! Kartka ze ślimakiem totalnie mnie zauroczyła :) No a ta dla mamy to mistrzostwo :* Ślicznie kwiatek się wkomponował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prace Agnieszko, ale kartka na Dzień Mamy kradnie post - jest przecudna. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje prace,właśnie przeglądam Twój blog.Świetnie ozdobiłaś świeczki.Miałam nic nie robić w tym temacie ale zachęciłaś mnie swoją pracą.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, pięknie wywiązałaś się z zabaw i wspaniałe prace powstały. Kartka ze ślimakiem wpadła mi w oko. Ja znam wersję:
    Ślimak, ślimak, pokaż rogi,
    dam ci sera na pierogi,
    na pierogi, naleśniki,
    tylko nie bądź taki dziki.
    :)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, ale świetne prace! Wszystkie są śliczne, taka genialna różnorodność :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. No króliś skradł mi serce. Wszystkie kartki są super ale ta.szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki! Składaczek do Ewy jest prześliczny i ta kolorowa dla Mamy też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zadania wykonane! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały wysyp pieknych prac :) ślimak jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wszystkie prace , mnie szczególnie wpadła w oko ostatnia kartka dla mamy. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY i życzę powodzenia
    Pozdrawiam DT DIY Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile pięknych prac! A najbardziej zauroczyła mnie kartka dla mamy - cudne, energetyzujące kolory i świetna kompozycja.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, choć mi najbardziej podoba mi się kartka dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne, perfekcyjnie wykonane karteczki, kartka dla mamy bardzo radosna, kwiecista, na pewno wywoła uśmiech.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, ale twórcza jesteś z tymi karteczkami. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam i zycze powodzenia. Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  20. urocze są wszystkie karteczki, ale najbardziej urzekła mnie ta trapezowa z króliczkiem :), a karteczka dla mamy ma świetną kolorystykę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prace...szczególnie podoba mi się karteczka ze ślimaczkiem :) oraz opakowanie na tea-lighty :) muszę pomyśleć nad takimi drobiazgami, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zobaczyłam u Ewci tego ślimaka, to podbił moje serducho. Jest genialny! Śliczne wyszły Ci te karteczki 😃 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne rzeczy :)
    ślimak jest absolutnie genialny, prezentuje się wspaniale!!! :)
    Kartka dla mamy cieszy oczy piękną kolorystyką :)
    powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie bogactwo prac! Zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorowo na całeogo. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo tego, sporo! ten sposób pakowania można wykorzystać do innych nietypowych kształtów, ja tak pakuję czasem mydełka ;) fajnie to rozwiązałaś i uroczo kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że to najprostsze rozwiązanie ;)

      Usuń
  28. pięknie prezentuje się twój tea light :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger