niedziela, 26 maja 2019

Boże Narodzenie w maju

Jak się domyślacie - dziś pokażę kartki na zabawy kartkowe u Uli oraz Rogatego (ale nie tylko...).

1. Sztalugowa z shakerem


Kartkę zgłaszam do zabaw:
- u Uli (klik)

- u Ewy Gawlik (klik)



2. Sztalugowa nr 2


Digistempel - Rogaś autorstwa Kicikicitaty (klik). Digistempel - napis - autorstwa Uli z Bloomcraft (klik). Kartkę zgłaszam do zabawy u Ulki (klik).

Obie kartki:

3. Kartka "skarpetkowa"


Kartka powstała według mapki poniższej mapki i leci na zabawę do Inki (klik).

4. Kartka z choineczkami


Ta praca także powstała na zabawę u Inki (klik). Choinki embossowane na gorąco zielonym pudrem. Za choinkami jest (ledwie widoczny) pasek złotej folii.

5. Noc


Karta namalowana akwarelami. Napis oraz gwiazdy embossowane na gorąco złotym pudrem. Kartkę wysyłam do Ewy (klik).


* * *

A na koniec kartka urodzinowa z dziewczynką.


Wykonana na zabawę u Ewy (klik).



Co myślcie o tych pracach? Mimo że robi się ciepło, mi nadal przyjemnie tworzy się kartki na Boże Narodzenie ;) A Wam sprawia to trudność?

Pozdrawiam,
Au-une

44 komentarze:

  1. Super karteczki, noc jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oficjalnie stwierdzam, że nie wiem która kartka podoba mi się najbardziej! Masz niesamowity talent do tworzenia pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, aż się zarumieniłam! :D Dziękuję, Ewuś! :)

      Usuń
  3. Całe mnostwo wspaniałych prac :) jelonek Izy jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Bożonarodzeniowa noc- wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Aguś, a najbardziej podobają mi się ta z piratem i noc.:) Lubię tworzyć karteczki bożonarodzeniowe, jakoś bliższe mi są te klimaty niż wielkanocne i łatwiej się je tworzy, a może to przydasi więcej. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu :) Ale kartka z piratem jest autorstwa Ewy Gawlik, która umieściła ją na banerku swojej zabawy ;)

      Usuń
  6. Ale świetne!!! I jaka fantastyczna różnorodność :) Ta ze skarpetami skradła me serce :)). MIłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale różnorodność u Ciebie :) podoba mi się pomysł na sztalugę z shekerem :) Ja już tak przywykładam do tych kartek BN cały rok, że nie wyobrażam sobie bez nich miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ulu :) Mi też jakoś dziwnie byłoby bez kartek BN ;)

      Usuń
  9. Ja bym nie umiała robić teraz z czegoś Bożym Narodzeniem :) podziwiam ilość prac! :) Przyznam szczerze to mnie najbardziej przemawiają te dzielone 'na trzy' - ze skarpetkami i choinkami :) mają w sobie cudną schludność i spójność :) Ale ta malowana akwarelami - z nocą - również szalenie mi się podoba :) ma w sobie coś magicznego :) Pięknie tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te "na trzy" robione według fajnej mapki i do tego uniwersalnej ;) Cieszę się, że nocna się podoba :D

      Usuń
  10. Aguś, piękne kartki, akwarelowa jest magiczna - wspaniale malujesz. Nie mam problemu z robieniem ,żadnych kartek niezależnie od pory roku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, oryginalne i perfekcyjnie wykonane. Świetne kompozycje, mnóstwo detali, które w bardzo istotny sposób wpływają na całość. Wielki talent plastyczny posiadasz i świetnie go pokazujesz. Bardzo mi się "noc" podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ dużo pięknych kartek. Ta z choineczkami i z shakerem sztalugowa, najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bogaty w różnorakie kartki wpis. Wszystkie bardzo ciekawe. Szczególnie zwróciłam uwagę na sztalugową z pięknie pomalowanym stempelkiem renifera, choineczkową i malowaną akwarelami. Ta jest świetna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace wyglądają przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kolekcja kartek, żadnej nie potrafię wyróżnić:)No, chyba że tę z Rogasiem...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne są! jest w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace....szczególnie w oko wpadła mi skarpetkowa i nocna ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga, śliczne kartki. Fajnie, że wykorzystałaś rogasia, bardzo mi miło. Super go pomalowałaś:) Niesamowita jest ta akwarelkowa. Cudna! Świetny pomysł miałaś na choineczki - ta złota folia pod nimi pięknie wygląda.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz wróciłam do choineczek. To farbka czy folia? Pięknie błyszczy:)))

      Usuń
    2. Dziękuję, Izuś :) Przy kolorowaniu Rogasia wzorowałam się na Twojej wersji, ale nie mam takich umiejętności :P Pod choineczkami jest folia ;) Podeślę Ci link na @.

      Usuń
  19. Piękne kartki! Zielone choinki dla Inki zachwyciły mnie połączeniem złota i zieleni, a nocny pejzażyk zachwycił bo pejzażyki wszelakie uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger