wtorek, 4 czerwca 2019

Kartka w pudełku

Cześć! Po pierwsze chciałam Wam podziękować za miłe komentarze pod poprzednim postem :) Publikując kartkę z nocnym pejzażem, miałam wątpliwości czy komuś się spodoba, ale jak widać - nieuzasadnione ;) Postaram się odwiedzić Wasze blogi w tym tygodniu - dziś już nie dam rady...

Po drugie - chcę pochwalić się kartką, którą wykonałam na 40 rocznicę ślubu Teściów :) Do jej wykonania użyłam m.in. papieru Silence - kolekcja "Desert Rose" (UHK Gallery), kartonu Bali perłowa biel (Galeria Papieru), tekturki ze Scrapińca, którą najpierw potuszowałam, a potem poprawiłam Glossy Accents (Ranger). Największe kwiaty - są moje - wykonane z papieru mediowego. Do kompletu powstało pudełko - które ozdobiłam kompozycją kwiatową i cytatem z paska od Galerii Papieru.


Jubilatom i zaproszonym gościom praca bardzo się podobała :) A Wy co sądzicie? :)

Pozdrawiam,
Au-une

34 komentarze:

  1. Zachwycający komplet! Naprawdę się postarałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta kartka, bardzo ładna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka, super komplet.:) Cudne kwiatuszki Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka w pięknym pudełku. Lubię te ozdobne przeszycia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przeszycia zrobiłam ręczną maszynką do szycia z Ali ;)

      Usuń
  5. Piękny komplet stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się również podoba - i kompozycja, i kolorystyka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet :-)
    Pozdrawiam ciepło,
    Mosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie niepotrzebnie masz takie czarne wątpliwości :) piękne prace tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest rewelacyjna :) oglądałam już na instagramie, ale tutaj ponownie zachwyca! :) wyraziste kwiaty pięknie wyglądają na tym delikatnym pastelowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do nocnego pejzażu - tak, jest fantastyczny! :) i mam nadzieję, że jeszcze coś podobnego zmalujesz :)

      Usuń
    2. Dziękuję, Justynko! :)

      Usuń
  10. Śliczny komplecik i fantastyczny cytat do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny komplet, Aguś i w kolorystyce, która ogromnie do mnie przemawia. Podziwiam Twoje kwiaty,
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękna!!! Robi wrażenie dzięki połączeniu subtelnych i wyrazistych barw :)) Cudne kwiaty! Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet! Przeszycia dodały pazurka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny komplet, jakie śliczne kolorki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kompozycja, delikatna i elegancka!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający komplet w pięknych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny komplet, bardzo żywe, radosne, super kompozycje, całość ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa! Dają niesamowitego kopa! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger