środa, 19 czerwca 2019

Zbioróweczka

Dziś różne różności... Ostatnia fala upałów dała mi się we znaki i nie byłam w stanie prawie nic zrobić... Teraz już jest przyjemnie ciepło, więc zabieram się do działania!

1. Serdeczności
Napis embossowany na gorący czarnym pudrem. Papier - Love in bloom (Piątek Trzynastego). Motyl - Lemoncraft. 


2. Thanks
Tło: embossing na gorąco + akwarele. Napis z wykrojnika. Poprawiłam go preparatem Glossy Accents.


3. Dziękuję
Kartka minimalistyczna. Papier - KIK. Niektóre kwiaty wycięłam i przykleiłam na kostkach dystansujących. Napis - wycięty kilkukrotnie - fajny efekt 3D.


4. Thanks 2
W rzeczywistości kontrast nie jest aż tak intensywny ;) Papier - KIK. Napis na embossowany na gorąco białym pudrem na kalce technicznej.


5. Święta Rodzina
Kartka wykonana na wyzwanie do Uli (klik). Papier - Merry Christmas (Dan-Mark), napis - pasek Christmas in Avonlea (Galeria Papieru).


6. Świątecznie
Kartka rówineż leci na wyzwanie do Uli (klik). Papier - Pierwszy śnieg 06 (Galeria Papieru), Napis - Magda Tomaszewska. 


7. Pudełko dla Natalki
Różowa bejca z Bartka, na bokach szablon z białej pasty. Na wieczku serwetka i kropeczki. Wewnątrz bejca oraz motylek. Całość lakierowana Bartkiem połysk. Napis na owalu transferowany na olejek Pentartu.


Co myślicie o tych pracach?

Pozdrawiam,
Au-une

26 komentarzy:

  1. Śliczne prace Aguś, super hurcik, ale moją faworytką jest pierwsza kartka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, chyba każdy słabo funkcjonuje w te upały. Pierwsza karteczka z motylkiem jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace są przecudowne :)
    Karteczka "Dziękuję" podoba mi się ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowity talent tworzenia minimalistycznych prac. Są tak piękne, że wzroku nie można od nich oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudne wszystkie prace. Tło na drugiej - super! Wpadło mi w oko:) Skrzyneczka rewelacyjna.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, śliczna ta skrzyneczka, a kartki bardzo mi się podobają.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały hurcik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masa rożnych i pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, chyba większość z nas źle znosi te upały. Wieczorem to zamiast siadać do tworzenia.. ide do wyra i nastawiam wiatrak.
    Serdeczności piękna delikatnośc. Thanks aż dało po oczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace! Bardzo podoba mi się pierwsza kartka i pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś różnorodnie i pięknie :)). Pudełko ma cudny wzór :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności :) Co byś nie chciała, to zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace. Kartki bardzo ciekawe, pudełeczko bardzo dziewczęce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczne prace ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły. Karteczki bardzo oryginalne.Szczególnie spodobała mi się ta z wyciętym kwiatem. Doskonały pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne pudełko, motyw serwetkowy zachwyca tak samo jak i bordery z kwiatuszkami :-) kartki fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i oryginalne prace! Pudełko moje ulubione dla dziewczynek.
    Pozdrawiam z nocnym chłodem:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne i pomysłowe wszystkie prace, bardzo, bardzo podoba mi się pudełeczko, jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu, jaka Ty jesteś pracowita... i tyle różnych tematów się podejmujesz... :)
    Moje serce podbił numer pierwszy oraz ostatni... Ta karteczka z motylem to MISTRZOSTWO świata. Mówię mega SERIO. Bardzo zapadła mi w pamięć... nie obrazisz się, jeśli zdarzy mi się nią zainspirować? :) :) :)
    I to pudełeczko... jest jak prześliczny, słodziutki cukierek... mam ochotę normalnie je zjeść ;) ;) ;)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo miło mi to słyszeć! :D Oczywiście, że się nie obrażę! Czekam na Twoją wersję :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) jak będę miała jakąś wolną chwilkę to będę pamiętać o tej karteczce (zapisałam sobie ją na Pinterest :))

      Usuń
  20. Same sliczności :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam za przemiłe komentarze!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowita różnorodność :)
    Piękne kartki...bejca na skrzyneczce SUPER, fajny odcień różowego.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudne prace u CIebie poswtały :) druga karteczka skrętna jest fantastyczna :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger