niedziela, 30 czerwca 2019

Czerwcowe zabawy

W ostatnim dniu gorącego czerwca przychodzę z kartkami i zakładką. Ten miesiąc był dla mnie mało produktywny - wciąż muszę zrobić kartkę dla Hubki oraz albumik do Rogatego... Tymczasem pokażę to, co udało mi się wykonać :)

1. Zakładka
Zazwyczaj nie robię papierowych zakładek - wolę decoupage ;) Ale tym razem skusiła mnie ta sowa...


2. Ewinkowe cięcie-gięcie (klik)
Formy u Ewinki są dla mnie coraz trudniejsze to ozdabiania... W 11 wyzwaniu wykombinowałam taki jakby ogródeczek ;)

A z bliska wygląda to tak...
3. Wiosna i lato z paletą kolorów (klik)
W czerwcu na kartce miał się znaleźć motyl albo ptak. U mnie królują motyle. Wykonałam dwie kartki. Na pierwszej są następujące kolorki: biały, fioletowy, zielony, niebieski, różowy.


Na drugiej: biały, czerwony, różowy, żółty.


I obie.

4. Ćwiczymy kompozycję (klik)
Ewa zdecydowała, że na kartkach mają być napisy - do zabawy zgłaszam aż 9 kartek :) Poniżej kolaż.


Co myślicie o tych kartkach?

Pozdrawiam,
Au-une

23 komentarze:

  1. Nie wiem na którą pracę patrzeć najpierw! Wszystkie bardzo mi się podobają :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki a sowia zakładka przecudnej urody!
    Fantastyczny ogródeczek w pudełku Ci wyszedł i cieszę się bardzo, że nie zrezygnowałaś zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och ta sówka jest rewekacyjna :) śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorowe pudełeczko, śliczne kartki z motylkami a zakładka z sowami zjawiskowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle u Ciebie cudowna różnorodność:) Śliczna zakładka z sówką i piękne motylkowe kartki - zwłaszcza pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bsrdzo fajne prace :)). Zresztą u Ciebie jest zawsze pięknie ❤. Zakładka z sową to mój faworyt :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te kartki z motylkami , zwłaszcza ta minimalistyczna druga. Stemplowane motyle wyszły rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka jest świetna. Ślicznie pozłocona.
    A karteczki wyszły wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, ale dziś zakładka najbardziej przyciągnęła mój wzrok.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace Aguś, a najbardziej podoba mi się karteczka ze stemplowanymi motylami.:) Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się, że sówka Cię skusiła :) jest przeurocza!
    Bardzo ogrodowo-motylowo w tym poście u Ciebie, podoba mi się... :)
    Te pierwsza karteczka "thanks" z motylami - ma przepiękną, cudownie elegancką i minimalistyczną kompozycję... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje kartkowanie!!! Każda ma w sobie coś wyjątkowego i pięknego. Zakładka z sówką bardzo elegancka! Pozdrawiam upalnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. same piękne prace, super efekt tej przestrzennej na cięcie gięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, ogródek w składaczku wyszedł rewelacyjnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna zakładka! I oczywiście piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace, a zwłaszcza ta sówka płomykówka, jest przecudna! Pozdrawiam, będę zaglądać częściej do Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki są piękne- podziwiam :) a zakładka może i papierowa, ale również cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak wyglądają te kartki z trójkątem złożone?
    Szukam tutka na kartkę typu "arlekin", wydziałam zdjęcie ale już nie pamiętam gdzie 😆

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie :) A Sówka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger