czwartek, 4 lipca 2019

Papierkowo

Kolejna porcja papierowych tworów przed Wami... W kolejnym poście pokażę coś z deku - obiecuję ;)

1. Słodkości
Kartka wykonana dla wyzwanie do Hubki (klik) - miały pojawić się na niej słodkości - no i są lody, cukierki i babeczki pokolorowane akwarelami ;)


2. Trzy zakładki
Wszystkie wykonane na wymiankę zakładkową grupy fb Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno (klik). Są bardzo minimalistyczne - ich główną ozdobę stanowi embossing na gorąco ;) Tworzyło mi się je bardzo przyjemnie i możliwe, że powstaną następne w tym stylu ;)


3. Kocia kartka
Prosta kartka urodzinowa dla przyjaciółki ;)


4. Pudełeczko
Do karteczki dołączyłam też biżuterię, którą "ukryłam" w tym pudełeczku. Prace nie są w tych samych kolorkach, ponieważ powstawały w różnym czasie. Na wieczku pyszni się kwiat od Syliks (klik). Dodałam do tego listki, tiul i kilka perełek.


Co Wy na to? ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

24 komentarze:

  1. Po prostu super ! Bardzo mi się podoba słodka kartka, świetnie ją pokolorowałaś :) Zakładki są piękne, zwłaszcza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, a pudełeczko jest cudowne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności Aguś.:) Prostota jest najpiękniejsza. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome aricle..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście zachwycam się zakładkami:) Są przepiękne. podoba mi sie w nich ta delikatność i minimalizm w kolorach i ozdobach - cudo. Kartki śliczne:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilez w tym poście ładnych rzeczy! Ten pomysł z tłem w lody- świetny. Wyszło kolorowo i letnio! A jakie zakładki piękne! Bardzo tez podoba mi się to pudełeczko, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakładki, nie jestem pewna czy ta z motywem kawowym nie odwracałaby mojej uwagi od książki ;-) Kocia kartka i słodka kartka zachwycają kolorami i delikatnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace :) gosuję na kocią karteczkę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace :) niby minimalistyczne, ale wszsytko na nich idealnie pasuje :) są po proetu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co my na to? Oczu nie można wręcz od tych prac oderwać! Są wspaniałe. Każda następna zakładka coraz piękniejsza, pudełeczko śliczne, a karteczka urvoza w swej prostocie :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są Twoje prace, zawsze kochana zachwycasz :)) Zakładki mnie również najbardziej urzekły :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne pudełeczko! Zakładki również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, Aguś, zakładki przyciągnęły szczególnie moją uwagę. Naprawdę super sobie radzisz z akwarelą.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zakładki Aguś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie bardzo podoba się ta minimalistyczna kartka urodzinowa :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowe prace! Zakładki rewelacyjne!!!
    Serdeczności zostawiam na nowy tydzień:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Suuuper :) wszystko takie zgrabne i schludne!
    kolorowe akwarelowe słodkości są MNIAM! przepięknie je pokolorowałaś, są mega soczyste :)
    A ta trzecia zakładka jest po prostu przepiękna :)
    I pomysł na zapakowanie prezentu - bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze, które wywołują uśmiech na twarzy! :D Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka z lodami i kocia kartka są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne wszystkie prace, zdolności takie, że tylko pozazdrościć 😊 Roszczuliła mnie kartka z kotkiem 😍 piękności 😀

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger