wtorek, 30 lipca 2019

Kartkowo

Czas wciąż mi ucieka i z niczym nie mogę się wyrobić :( W pracy urwanie głowy, ale coś jednak udało się stworzyć...

1. Cztery kartki akwarelkowe
Postawiłam na minimalizm - kwiatowy stempel embossowany na gorąco i pokolorowany akwarelami. Kartki zgłaszam do zabawy u Ewy (klik).


2. Kartka z własnoręcznie zrobionymi kwiatami
Pracę zgłaszam do zabawy Ewy (klik) - bo są roślinki i Ewy Gawlik (klik), bo jest i ramka ;)


Kwiatki wykonałam z nawilżanego papieru toaletowego według kursu Karoliny Czołby, który możecie obejrzeć tutaj (klik). Trochę mnie poniosło i powstała cała łąka :)


3. Hello
I znów miminalizm... Napis wycięłam 3 razy i skleiłam. Na koniec poprawiłam Wink of Stella - pięknie się błyszczy. Kartka leci do zabawy u Ewy (klik).


4. Thank you
Są obowiązkowe kropeczki i kolory: niebieski, różowy, zielony, żółty, biały, więc zgłaszam pracę do Ani (klik).



5. Thanks
Dużo, dużo kropeczek ;) i niebieski, różowy, biały oraz ecru ;) Ta kartka również leci na wyzwanie Ani (klik).


6. Albumik dla Rogatego (klik)
Męczyłam się z tym projektem strasznie - kilka razy zmieniałam koncepcję aż powstało to. Album a la notes. Mam nadzieję, że Rogaś zaliczy ;)


7. Pudełko do kartki
Ostatnio powstało także pudełko do kartki, którą pokazywałam jakiś czas temu.


* * *

Na koniec chciałam pochwalić się prezentem, który otrzymałam od Izy z bloga Rękodzieło przy kawie (klik). Iza jest znana głównie ze swoich przepięknych zakładek z suszonymi kwiatami ;) Oprócz ślicznych zakładek dostałam też ręcznie malowaną tacę z Różanym Aniołem, kartkę oraz przydasie :) Izuś - jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za ten prezent - sprawił mi wiele radości! :D Zakładek już używam i przymierzam się do wykorzystania serwetek :)



Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

20 komentarzy:

  1. Karteczki akwarelowe są ekstra:). Gratuluję prezentu i powodzenia w zabawach:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. Spore to "coś". Dziewczyno, Ty stworzyłaś całe mnóstwo ślicznych prac 😃 Akwarelowe, scrapbookingowe, minimalistyczne, tu coś tam coś... Nic tylko podziwiać 😊 Są przepiękne, a każda inna. Życzę powodzenia w wyzwaniach i chwili wytchnienia w pracy. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki z papieru toaletowego robią furorę ostatnio, ale nie ma się co dziwić bo są świetne!!
    Kartki wszystkie mi się bardzo podobają, taki minimalizm to dla mnie szyk i elegancja i takie kartki lubię najbardziej. Kropeczki cudne :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie nie wiem na, którą pracę mam patrzeć najpierw! Wszystkie są przepiękne! :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace Aguś, a szczególnie podobają mi się karteczki akwarelowe. Piękne niespodzianki dostałaś od Izuni.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki! Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak u Ciebie tak wygląda brak czasu, to ja też tak chcę :-D
    Najbardziej zachwycają mnie kartki akwarelowe.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolekcja kartek :) Cudowne akwarelki.
    Dostałaś super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kartki są przepiękne. Gratuluję takich pięknych prezentów i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki akwarlowe są przecudnej urody!
    Piękny preznet otryzmałaś od Izy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przep9iękne akwarelki, i wspaniały kwiatowy zwrót głowy , sliczności dostałas od Izuni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle kartek i wszystkie piękne. Bardzo podobają mi się akwarelowe kwiaty.
    Zachwyciły mnie kompozycje kartek z podziękowaniami. są bardzo elegancki. Ładnie zestawiłaś w nich papiery i ich kolory. Kwiatowa łączka śliczna. Zaraz zajrzę jak robi się takie cudne kwiatuszki z papieru toaletowego:)
    A zakładki? Niech służą! Cieszę się, że korzystasz:)))
    Ściskam mocno Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś, tyle pięknych i różnorodnych prac stworzyłaś. Kartki akwarelowe mnie zauroczyły i albumik dla Rogasia.
    Wspaniały prezent.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace Aguś, wszystkie takie przyjemne i radosne... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój minimalizm zachwyca mnie... i wydaje mi się, że jesteś w tym coraz lepsza :) a Twoje akwarelowe kartkowe kwiaty są mistrzowskie, serio! obejrzałam wszystkie trzy razy - tak mi się podobają :) piękne zestawienie prac prezentujesz w tym poście! Mnie także czas potwornie szybko mija... czasem nie wiem kiedy mijają całe tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace! Kartki akwarelowe zachwyciły mnie szczególnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie, również w ciągłym niedoczasie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała kolekcja prac! Aż mi wstyd, bo u mnie robótki tylko "z doskoku" :) Karteczki urocze, a MINIalbumik dla "rogatego" w MINImalistycznej oprawie :))) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tyle dobrego :) a wśród tych różności noteso- album - świetny pomysł, przecież może służyć na zachowanie notatek, nie tylko zdjęć :) Bardzo różnorodne i ciekawe prace wyszły na wyzwania!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger