wtorek, 9 lipca 2019

Morskie pudełko

Zgodnie z obietnicą - przed Wami coś z decoupage ;) Pudełko zrobiłam już kilka miesięcy temu, ale czekałam z pokazaniem, aż trafi do nowej właścicielki :)


Całość malowana trzema kolorami bejc od Bartka - błękit turkusowy, chaber i zieleń morska. Na wieczku - ośmiornica wycięta z serwetki i poprawiona żelem 3D. Napis - transfer na olejek Pentartu. Na bokach fale - wycięłam własny szablon - użyłam dwóch srebrnych past i białej farby. Do tego srebrne i białe kropeczki. Pudełko lakierowane na wysoki połysk z dodatkiem niebieskiego pigmentu, który pięknie się mieni (trudno uchwycić to na zdjęciach...).

Z efektu końcowego jestem zadowolona :)

A czy Wam się podoba?

Pozdrawiam,
Au-une

22 komentarze:

  1. Cudne pudełko Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełeczko! Właścicielka na pewno jest szczęśliwa.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest to pudełeczko w morskich klimatach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba to pudełeczko, Agusiu. Kolor niebieski to mój ulubiony.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda kolorystyka zupełnie nie moja, ale pudełko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OGROMNIE mi się podoba :) super pomysł z ośmiornicą wyciętą z serwetki! przepiękne odcienie bejc dobrałaś :) no i podziwiam własny szablon! Jestem pod wrażeniem także jeśli chodzi o rozmiar i ilość przegródek - z doświadczenia wiem, że to wcale nie takie łatwe wymalować i wylakierować tyle różnych zakamarków :) naprawdę wykonałaś kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kolor, pudełeczko jest zjawiskowe!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutkie pudełko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, bardzo ciekawy pomysł na żel 3d i serwetkę. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczne pudełko 😚😍🔮✨🐇

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor :) Takie pudełko na skarby to super rzecz :) Wręcz niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pudełko, świetne kolorki, takie lekkie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim pudełku chowałabym biżuty z bursztynu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe pudełko na same skarby 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieskości nie są moją ulubioną kolorystyką, ale ośmiornica w tej odsłonie mnie zachwyciła. Pewnie w dotyku jest zaskakująca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne pudełko w pięknym kolorze, świetna robota 😍 Pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe pudełko!!! Zachwyca pomysłowością w wykonaniu:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger