środa, 7 sierpnia 2019

Chustecznik i zaległe kartki

Dziś na szybko kilka prac, ale obiecuję, że następny post będzie bogaty w zakładki ;)

1. Chustecznik w stylu glamour
Biała farba, srebrna farba, bezbarwna pasta z dużą ilością srebrnego brokatu i szablon. Całość lakierowana na wysoki połysk Bartkiem.


2. Rogaty (klik)
Kartka wykonana według mapki poniżej. Papier - North Pole (Piątek Trzynastego).



3. Ula (klik)
Na okres wakacyjny Ula wymyśliła formę pop-up card i drugą kartkę - taką, która do tej pory najbardziej nam się spodobała -  w moim przypadku - sztalugowa skrętna. Pierwszy raz miałam okazję robić kartkę typu pop-up. I największy problem - co umieścić na środku. Ostatecznie znalazły się tam drzewa w zaspach śniegu. Papiery z Galerii Papieru. Digistemepel - Magda Tomaszewska (klik).


I kartka sztalugowa skrętna - forma łatwa w wykonaniu i ozdobieniu, a dodatkowo efektowna ;) Na mojej kartce królują Rogasie :)


4. Ewinka (klik)
Tym razem należało wykonać kartkę namiotową. U mnie minimalistyczna męska kartka urodzinowa. Papier - Pepco. Napis embossowany na gorąco, puder - platynowy (Efco).



Co myślicie o tych pracach?

Pozdrawiam,
Au-une

18 komentarzy:

  1. Chustecznik bardzo elegancki! Kartki piękne i minimalistyczna męska bardzo mnie zachwyca kontrastami :-)Świąteczne też klimatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie piękności, że ciężko wybrać najładniejszą pracę :)
    Nie wiem czy rogacisko, czy może tą z choineczkami... ALe chyba rogacisko :) albo wszystkie najlepiej i już :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki i ciekawe formy. Chustecznik bardzo mi się podoba, jest taki delikatny i elegancki.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki wszystkie ale chyba Twój pop up podoba mi się najbardziej. Chustecznik też mi się podoba w takim minimalistycznym wydaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, kartki świetne! Podobają mi się szczególnie te dla Uli. Rewelacyjny chustecznik. Super go ozdobiłaś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace, wszystkie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, piękne prace, widać w nich Twój styl.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace Aguś.:) Dobrze, że nie muszę wybierać najładniejszej, bo wybór byłby trudny. Pozdrawia milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I chustecznik, i kartki wspaniałe Aguś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny chustecznik, niby tak niewiele a urzeka prostotą i elegancją. Kartki niezwykle pomysłowe, gustowne i świetnie wykonane.Trudno wybrać faworytkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:) chustecznik śliczny w swojej prostocie :) I bardzo gustowne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny chustecznik i karteczki też cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace! Karteczka dla "rogatego" pięknie zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I sztaluga i chustecznik, i reszta bardzo mi się podobają :) lubię takie czyste kolory, szczególnie jak są niebieskawe ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za Wasze komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki :) fajnie, że zmierzyłaś się z pop-up i poradziłaś sobie doskonale :) sztaluga skrętna rewelacyjna :) Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger