niedziela, 18 sierpnia 2019

Zakładki i kartkowy bonus

Zgodnie z obietnicą - dziś pora na zakładki! :) Ale najpierw chcę podziękować Wam za miłe komentarze pod poprzednim postem :)

1. Na żółto
Delikatna serwetka + kropeczki + lakierowanie z dodatkiem złotego pigmentu na jednej stronie, a na drugiej bejca - cytryna od Bartka (mi ten kolor bardziej kojarzy się z mango), szablon + złota pasta i transfer napisu na olejek Pentart.


2. Piórko
Piórko wycięte z serwetki + kropeczki, na drugiej stronie dwie bejce: fioletowa (Dragon) i różowa (Bartek). Do tego biała pasta i szablon.


3. Syrena
Pierwsza strona pomalowana farbami, syrena (stąd - klik) przetransferowana na olejek Pentart. Na drugiej stronie niebieska bejca i szablon + bezbarwna pasta z dodatkiem niebieskiego pigmentu.


4. Donaty
Apetyczna serwetka aż prosiła się o użycie ;) Niektóre elementy poprawiłam żelem 3D. Na drugiej stronie bejca dąb ciemny (Dragon) + biała pasta.


5. Filiżanki
Serwetka z filiżankami + kropeczki i domalowana ramka, lakierowane z dodatkiem złotego pigmentu. Druga strona pomalowana farbami + szablon i złota pasta.


6. Cytryny
Serwetka z cytrynami + kropeczki, a po drugiej stronie bejca cytryna (Bartek) i szablon + czarna farba.


7. Oliwki
Serwetka po jednej stronie + kropeczki, druga strona pomalowana bejcą - zieleń miętowa, do tego szablon + bezbarwna pasta. Lakierowane z dodatkiem złotego pigmentu.

8. Serca
Serwetka z serduszkami - nieco puściły kolor przy naklejaniu, ale na szczęście nie jest to zbyt widoczne. Serca poprawiłam żelem 3D. Drugą stronę pomalowałam mieszanką dwóch bejc - cytryny i maliny od Bartka i dodałam szablon z białą pastą.


9. Baloniki
Serwetka i kropeczki na jednej stronie, a na drugiej dwa odcienie zielonej farby oraz biała pasta + szablon.


10. Kółeczka
Na obu stronach ta sama serwetka. Na jednej odręczny napis wykonany przy użyciu markera akrylowego. Lakierowane z dodatkiem złotego pigmentu.


Wszystkie zakładki lakierowałam lakierem połysk od Bartka.

* * * 

A na koniec mały bonus - dwie kartki.

1. Kartka z wodospadem
Uczestniczyłam w warsztatach on-line z Euniką Jedynak (klik), na których uczyliśmy się wykonać właśnie taką kartkę. Myślę, że mechanizm wodospadu przyda mi się podczas tworzenia albumu, nad którym myślę ;)


2. Kartka wg mapki
Prosta kartka -  również wykonana z Euniką podczas live'u - klik.



Mapka

Co myślcie o tych pracach? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

16 komentarzy:

  1. Całe mnóstwo wspaniałych prac :0 bardzo mi się podobają zakładki, każda INNA I każda śliczna :) karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są świetne, ale zakładki...! Łał! Po prostu łał kochana. Bardzo mi się podobają. Niby drobna rzecz, a tyle pracy trzeba. W końcu serwetka, klej, farba, bejca, pasta, pigment... Do tego wszystkie takie śliczne, a każda inna :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace!
    Zakładki zachwycają wzorami, kolorami, różnorodnością :-)
    Super pomysł na kartkę z wodospadem.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki!!! Są cudne! Podziwiam.
    Uściaki Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zakładki prezentują się wspaniale, jestem nimi zachwycona, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki zachwycają ogromnie, naprawdę trzeba mieć wielki talent, by takie cuda stworzyć. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zakładki!Podziwiam Twoją kreatywność przy ich robieniu :)). Kartki również wspaniałe :)). Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękny zakładkowy hurcik! Ciekawe karteczki, szczególnie ta z wodospadem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne prace Aguś, aż ciężko by było wybrać najładniejszą. Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agusiu, zakładki są super, masz do nich talent. Kartki są przepiękne, szczególnie ta z wodospadem mi się spodobała.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakładki a karteczki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona :) zakładki - wielkie WOW. Pięknie skomponowane, gustowne, nietuzinkowe. Każda kolejna - to mój większy zachwyt. Nie umiem wskazać, która najbardziej mi się spodobała... oliwki, donaty, piórko, serduszka, cytryny... no każda jest jak taki mały "cukiereczek" - patrzy się na nie z ogromną przyjemnością :)
    Karteczki też fajne, kwiatową podziwiałam na instagramie, i ta druga także mi się podoba - jest tak przyjemnie oszczędna :)
    Pięknie tworzysz! Czekam na więcej :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakładki. Ale wygrywają dziś dla mnie karteczki :D Piękności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się nadziwić, że wciąż masz tyle wspaniałych pomysłów na zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger