sobota, 31 sierpnia 2019

Dwa śluby i sierpniowe wyzwania

Dziś - znów kartki! Ostatnio zdominowały moją pracownię. ;)

1. Kraftowa ślubna
Inspirowałam się zaproszeniem - bardzo minimalistycznym. Kwiaty - mojej produkcji - ze starych książek.


2. Kwiatowa ślubna
Papiery to Pastel Wedding (Craft & You).


3. "Emerytalna"
Tło - papier akwarelowy, który embossowałam na zimno, a następnie pomalowałam akwarelami. Kwiaty od Uli z Bloomcraft (klik).


4. Herbaciana
Tło wykonane w ten sam sposób jak poprzednie. Do tego kubeczek, cytrynki i stempel - i gotowe ;)


5. Boże Narodzenie
Wykonana według mapki Rogatego (klik).


6. Na różowo
Kartka wykonana z myślą o zabawie Ani (klik). Mam trzy kolory: biały, różowy, zielony. Napis na kalce technicznej z bloczka z KIKa. Papier różany z Pepco.


7. Biel i złoto
Kartka na zabawę Hubki (klik). Shaker z kalką techniczną, na której embossowałam na gorąco kwiat i napis. W środku moc złotych cekinów.


8. Kosmiczne urodziny
Ta kartka również leci do Hubki (klik). Planety oraz statek kosmiczny postemplowałam i pokolorowałam. Gwiazdy i napis - złoty embossing na gorąco.


9. Spinacze
Zestaw spinaczy na zabawę u Rogatego (klik). I tutaj minimalistycznie ;)


Co myślicie o tych pracach?

Pozdrawiam,
Au-une

24 komentarze:

  1. Podziwiam Twoje prace, Aguś, są takie różnorodne, a jednocześnie mają swój(i Twój) styl. Herbaciana wpadła mi w oko, bo piję duuużo herbaty:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu! :D Ja też uwielbiam herbatę i mam jej dużo ;)

      Usuń
  2. Piękne prace! Mnie zachwyciły kraftowe ślubne i turkusy na herbacianej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe :) już nie raz pisałam, że uwielbiam Twój minimalizm... :) ta pierwsza ślubna kartka jest po prostu zachwycająca i doskonała w swojej eleganckiej prostocie. Szczęka mi opadła jak ją zobaczyłam :)
    Herbaciana, emerytalna, kosmiczna, w sumie... każda z nich przyciąga uwagę, i przy każdej zatrzymałam się, żeby popatrzeć i podziwiać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace piękne Aguś, ale najbardziej spodobał mi się pierwszy komplecik. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz swój styl dziewczyno i pięknie go pokazujesz. Minimalizm, prostota, równowaga i elegancja.tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie bez wyjątku! Herbaciana i shaker pierwsze wpadły mi w oko :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooooo wszystko mi się podoba!!!!!!!!!!Uwielbiam motyw kawy, herbaty, kubków- więc ta skradła moje serce. Ale wszystkie super! A pomysł z shakerem i embossingiem- kradnę:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe i piękne prace. Wszystkie kartki mnie zachwycają. Cuda tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace Agus :) a herbaciana podobA MI SIE najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wszystkie kartki są świetne. Tak jak Justynka napisała wcześniej Twój minimalizm jest genialny w swojej prostocie. Brawo za świetne pomysły i wykonanie.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, trudno wybrać tę naj...
    Ale chyba pozostanę wierna mojej miłości do craft kartonu i faworytką jest ta ślubna.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś, prace są piękne, ileż kolorów, ileż radości, super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne, wszystko oko cieszy :) Karteczka nr 7 to moja faworytka dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No klasa klamry ;) i kartki z polotem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :)Zapraszam Ciebie serdecznie do wzięcia udziału w wrześniowych wyzwaniu -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/09/na-uniwersytecka-nute.html

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba ciężko wybrać, która kartka najładniejsza, czy najciekawsza. Każda z nich ma swój styl i swój urok :)
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. No ilez tu pieknych prac, świetne kramelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś mega kreatywna, zachwycasz swoimi pracami. Zakochałam się w pierwszej, w tej biel i złoto i jeszcze ostatniej. Masz mistrza w tym, co robisz. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za Wasze miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger