niedziela, 22 września 2019

Kartki i chustecznik

Cześć! Chciałam podziękować Wam za miłe komentarze pod poprzednim postem :) Ostatnio rzadko włączam komputer i blog leży odłogiem - jakoś straciłam serce do pisania. Ale chcę to zmienić! Na początek trochę nowych kartek i słonecznikowy chustecznik.

1. Męskie klimaty I
Kartka urodzinowa dla mężczyzny z autkiem - stąd (klik). Są paski i brązowy, czarny i biały kolor, więc praca nadaje się do  zabawy u Ani (klik). Przy ostatniej kartce dla Ani zamieszczę kolaż.


2. Męskie klimaty II
Na kartce pojawiły się paski, a do tego kolory: biały, czarny, brązowy i srebrny - praca wędruje na wyzwanie do Ani (klik).


3. Kartka na drugie urodziny
Kartka na różowo dla mojej siostrzenicy ;) Tym razem wykonałam shaker ;) Miś to digistempel od Uli z Bloomcraft (klik).


Obie męskie kartki oraz kartkę dla Meli zgłaszam do zabawy u Ewy Gawlik - Ćwiczymy kompozycję # 7 - banerki (klik).


4. Mikołajki
Kartka parawan/kaskada - wykonana na wyzwanie do Uli (klik). Napis embossowany na gorąco - puder z Agaterii w kolorze miedzianym (stempel też z Agaterii). Czerwony papier to miejsce na wpisanie życzeń.


5. Bałwanek
Kartka ma paski i kolorki: czerwony, zielony, brązowy i biały - zgłaszam ją do zabawy u Ani (klik). Papier w paski - papier ozdobny wykonany z papieru z recyklingu. Pozostałe papiery to kolekcja Christmas in Avonlea (UHK Gallery).


6. Trójkątne choinki
Kartka namalowana akwarelami - pojawiły się trójkąty-choinki, więc praca leci do zabawy u Ewy - Hubki (klik). A na środkowej choince są paseczki, dlatego pracę wysyłam też do Ani (klik). Na kartce pojawiły się następujące kolory: biały, zielony i złoty.


Kartki na zabawę u Ani (klik).


7. Tag świąteczny
Kartka wykonana wg poniższej mapki dla Rogatego (klik). Użyłam papieru A Perfect Christmas by Lori Whitlock (Echo Park Paper CO.).



8. Tag na niebiesko
Kartka cała na niebiesko wykonana na zadanie na grupie FB Hello Crafty (klik), którą prowadzi Inka Klonowa (klik). :)


9. Tag na kolorowo
Kolejka kartka w kształcie taga - także wykonana na zadanie w Hello Crafty - z papierów Scrap Diva (Magiczna Kartka; kolekcja wydana z okazji 10-lecia Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego).



10. Słonecznikowy chustecznik
Boki bejcowane - kolor redwood od Iris. Słoneczniki wycięte z serwetki. Na wieczku kropeczki. Całość lakierowana na wysoki połysk.



Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca ;) Podobają się Wam te prace?

Pozdrawiam serdecznie i do szybkiego napisania,
Au-une

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne kartki! Zwykle którąś wyróżniam, ale dzisiaj trudny wybór więc dam sobie spokój;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz a dobrze:-) Tyle pięknych kartek u Ciebie dzisiaj. Też ostatnio wrzucam w jeden post kilka prac, bo też coś kiepsko z weną do pisania :-).
    Bardo fajne Twoje kartki , świetne te męskie.. zawsze mam z nimi problem , Extra parawanik dla Uli, osobiście bardzo lubię stemple z Agaterii. I chustecznik też super, motyw słoneczników sprawdza się zawsze.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. I Ty jeszcze pytasz? Moja droga, one są cudowne! Co jedna kartka to wspanialsza. Te w formie taga bardzo mnie ciekawią, kolory prac też masz super. A chustecznik - perfekcja! 😗👌 Taki elegancki, robi wrażenie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :) znowu pokazujesz niesamowitą ilość ciekawych prac... :) aż nie wiadomo gdzie patrzeć ;) chustecznik jest super, bardzo podoba mi się kolor bejcy o to, że wzór jest tylko na górze. Każda karteczka widać że jest starannie i z sercem wykonana:) te męskie są bardzo oryginalne, i taka elegancka oszczędność bardzo do nich pasuje! :) motylek w niebieskościach jest mega gustowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak u Ciebie pięknie i kolorowo :) piękne karteczki :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ogrom pięknych prac. Ale ta męska kartka bardzo klimatycznie męska,o! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie świątecznie ale i ten taki pełen słońca chustecznik. Męskie klimaty świetne :) Pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała różnorodność prac Aguś.:) Ja też jakoś straciłam wenę, ale do wszystkiego, ot jesienna depresja. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż prac i wszystkie piękne. Nie umiałabym wybrać ulubionej. Śliczności tworzysz i to tak różnorodne, jest co podziwiać. :) Pozdrawiam cieplutko. Niech radość z pisania bloga powróci z dwojoną siłą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, bardzo podobają mi się Twoje prace. Chyba ostatnio panuje jakiś wirus niechęci do pisania, bo mnie też dopadła:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe mnóstwo fantastycznych prac :) kartka z krawatem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam minimalizm w Twoich pracach! Prace są proste, ale niesamowicie urokliwe i wzroku nie można od nich oderwać :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudowne prace, jestem nimi oczarowany, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oniemiałam- ile pięknych prac!!! Trójkątami jestem zachwycona! taka prosta, a tka piękna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieziemskie prace, bardzo stylowe!
    Zapraszam do mnie świąteczne szydełkowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile pięknych prac, piękne kartki- zwłaszcza męska, bo to dośc trudna tematyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za wszystkie komentarze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki a chustecznik jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło się ogląda takie ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne prace! Trudo wybrać faworyta:)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW każda zachwyca wykonaniem i różnorodnością ...
    mi najbardziej podoba się pierwsza "męska" <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger