czwartek, 26 września 2019

Dziecięce klimaty - zakładki

Zmobilizowałam się i piszę kolejnego posta ;) Lecz na początku dziękuję za Wasze komentarze - które nie tylko poprawiają humor, ale także dają energię do pisania :) Dzisiaj chcę pokazać Wam kilka zakładek, które jakiś czas temu zmalowałam.

1. Malowany smok
Na jednej stronie bejca (kolor cappuccino, o ile dobrze pamiętam) oraz szablon - użyłam niebieskiej farby z dodatkiem niebieskiego pigmentu. Na drugiej stronie namalowałam smoka. Zainspirowała mnie Mortimorphe (klik).


2. Biedroneczki
Prosta zakładka - z obu stron serwetka + kropki i lakier.


3. Pora na przygodę
Kolejna malowana zakładka ;) Na obu stronach znajdują się postacie z animowanego serialu "Pora na przygodę", który bardzo mi się podobał ;) Przy malowaniu posiłkowałam się tą stroną (klik).


4. Na szczęście
Na pierwszej stronie urocza serwetka z symbolami szczęścia, którą lakierowałam z dodatkiem złotego pigmentu. Na drugiej stronie bejca zieleń morska, szablon i kropeczki.


5. Miś
Miś z papieru ryżowego, napis odręczny. Po drugiej stronie amarantowa bejca i szablon. Stronę z szablonem lakierowałam z dodatkiem złotego pigmentu.


6. Olaf
Do zimny jeszcze daleko, ale mam też pracę z Olafem z "Krainy Lodu" ;) Bałwanek to serwetka, na drugiej stronie bejca + szablon.


Co myślicie o tych zakładkach?

Pozdrawiam,
Au-une

23 komentarze:

  1. Są świetne!!! Mnie zauroczył ten kominiarz na szczęście na drugiej załadce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakładki. Dzieciaki, na pewno, chętnie po nie sięgną i z przyjemnością zagłębią się w lekturze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Ale zdecydowanie biedroneczki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sa , dzieciakom na pewno się spodobają. Mnie wpadła w oko ta w biedroneczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki są śliczne i choć w dziecięcych klimatach, bardzo w moim stylu:))) Pięknie tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki Aguś, moje serce skradł misiek.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są! Ja ostatnimi czasy też mam problem z systematycznością pisania na blogu, ale pracuję nad tym. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne, szczególnie ta z biedroneczkami.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki są przeurocze, ileż w nich koloru, a ile radości, cudo!! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, a jak się cudnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładek nigdy dość, a Twoje są świetne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje zakładki! Imponująca różnorodność, ta ze smokiem skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zakładki, mam jedną ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne! te ze smokiem jest przecudowna! biedronki piękne, jest i mój ulubiony bałwankowy bohater :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne klimatyczne zakładki, świetnie użyty szablon na tył dał ciekawe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zakładki!!! Z takimi zakładkami chętniej dzieci sięgają po książki:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne!!! Najbardziej podobaja mi się zakładki ze smokiem i biedronkami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakładki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są:) już pisałam nie raz: uwielbiam Twoje zakładki! :) każda ma w sobie coś ciekawego, niezależnie czy jest malowana czy z dodatkiem papieru lub serwetki... biedroneczka ogromnie mi się podoba:) miś jest przesłodki, smok zabawny ;) Olaf też fajny:) musisz koniecznie więcej malować, widać że daje Ci to mnóstwo frajdy :) takie malowane zakładki są bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wysyp zakładek, masz power!

    OdpowiedzUsuń
  21. słodkie zakładki, z nimi to tylko czytać i czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zakładki wszystkie wspaniałe, mi przypadła do gustu w biedroneczki i z kominiarzem, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger