poniedziałek, 14 października 2019

Lawendowe klimaty

Cześć!

Niedawno wzięłam udział w Warsztatach online "Lawendowe Trio" organizowanych przez Olgę Bielską (klik). Stworzyliśmy foamiranowe kwiaty, wykonaliśmy dwie kartki oraz ozdobiliśmy domek. Poniżej efekty mojej pracy :) Dodam tylko, że pracowaliśmy na kolekcji papierów Meadow Impressions (ScrapAndMe). 


Warsztaty były przeprowadzone bardzo profesjonalnie i w przyjemnej atmosferze. Jestem pewna, że to nie moje ostatnie warsztaty online ;)

* * *

Chciałam Was także zaprosić na stronę Au-une (klik) na Facebooku :) oraz poinformować, że niedługo będzie można zamówić u mnie kartki, pudełka itp. (na dniach zamieszczę cennik) w ramach działalności nierejestrowej.

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

15 komentarzy:

  1. Cudne prace Aguś i super zmiana logo.:) Brawo za odwagę, pozdrawiam i życzę by wszystko ułożyło się po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, super komplet! Jest cudny. Fajne takie warsztaty. Powodzenia ze sklepikiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Niezwykle pracowite warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lawendowe prace. Twoje są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka zrobiłąs , takie warsztaty sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne warsztaty!!! Twoje prace znakomite! Pozdrawiam z jesiennym słonkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super efekt tych warsztatów, Aguś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Kochana! ja tez się zapisałam na te warsztaty, ale nie miałam kiedy nawet kitu otworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona. Pięknie, po prostu pięknie , a do tego moje ulubione kolory. Wielki masz talent, rozwijaj go, powodzenia Ci życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowności stworzyłaś na warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kolorystyka, cudne dodatki, prześliczne szczegóły :)
    Powodzenia z działalnością nierejestrową! :) prowadzę taką i uważam, że dla nas, rękodzielników, to dobre rozwiązanie :)
    Na facebooku byłam i wszystko polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prace, piękna moja kochana kolorystyka :) Ślicznie to wykonałaś :) Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu działalności myślę, że wszystko się uda, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger