wtorek, 21 maja 2019

Kartki, czekoladownik i podstawka

Dziś mam do pokazania kilka różnych prac. Ale na początek chciałam podziękować za miłe komentarze pod poprzednim postem! :)

1. Kartka z kwiatami
Digistempel znalazłam tutaj (klik). Trzy największe kwiaty wykonałam sama z papieru akwarelowego. Do tego dodałam kilka różyczek, listki oraz koronkę.


Kartkę zgłaszam do zabaw:
- Wiosna i Lato z paletą kolorów (klik) - na mojej kartce pojawił się biały, niebieski, zielony i kremowy oraz odrobina czerwieni (ćwiek - środek jednego z kwiatów).


- Kartka z motywem (klik) - kartka jest z okazji dnia urodzin



2. Kartka na Chrzest
Skromna i delikatna kartka.


Pojawiła się koronka i trzy kolory - czyli nieco zbyt mało żeby załapała się do zabawy u Ani... Ale do zabawy u Hubki (klik) się nadaje - w końcu Chrzest to jeden z najważniejszych dni w życiu ;)


---------------
Edit:
Po komentarzu Ani zgłaszam kartkę, także do Jej zabawy (klik) i dodaję kolaż ;)



3. Na Dzień Ojca


Kartkę zgłaszam do wyzwań:
- Art-Piaskownica - kartka dla Mamy i/lub Taty + NAPIS (klik)



- Kartka z motywem (klik) - kartka jest z okazji dnia Ojca


Banery prowadzą do wyzwań.

4. Czekoladownik
Ostatnio bardzo polubiłam białe Nuvo Drops... ;)


5. Podstawka pod telefon
Tym razem podstawka ma kształt wieloryba. Po obu stronach przykleiłam serwetkę i dodałam trochę kropeczek. Lakierowałam na połysk.


Co myślicie o tych pracach?

Do pokazania mam jeszcze kilka prac na pozostałe wyzwania. I wciąż główkuję nad kartką dla Hubki - mam pewną wizję i zobaczymy, czy uda mi się ją zrealizować ;)

Pozdrawiam,
Au-une

33 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace Aguś, a najbardziej podoba mi się karteczka urodzinowa.:) Super kwiaty.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, podobaja mi się kwiatowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie ja się nie zgadzam z Tobą i tą piękną elegancką kartkę na chrzest też zabieram do swojej zabawy. Bardzo mi się podoba w takim minimalistycznym wydaniu. Oczywiście ta pierwsze też jest super i świetnie Ci wyszły te kwiaty.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! Dodaję kolaż w takim razie ;)

      Usuń
  4. Piękne karteczki! Wieloryb super kolorystyka :) Piękności

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie do Ciebie zawsze zaglądać bo można różne cudeńka podziwiać :) Ta pierwsza kartka jest prześliczna - obłędne kwiaty ma!! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ciekawych różności u Ciebie... :) Każda rzecz inna, każda interesująca... :) kartka na chrzciny wyróżnia się skromnością - rzadko kiedy można spotkać tak pełną wdzięku i uroczej prostoty kartkę na taką okazję :) kartka urodzinowa z kwiatami aż się "pyszni" swoją wiosennością ;) czekoladownik zaskakuje kolorami (bardzo ciekawe połączenie), a kartka dla taty jest bardzo oryginalna :) Wieloryb jest także taki... nieoczywisty ;) bardzo fajny wzór!!
    Przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko :) Lubię prostą elegancję. Polubiłam tez robić kwiaty z papieru i czekoladowniki ;) Niebieski wieloryb byłby zbyt przewidywalny, więc jest fioletowy :P

      Usuń
  7. Takie śliczne te prace Au-une, że aż miło na nie patrzeć. Wręcz natchnęłaś mnie do pracy ;) Najbardziej podoba mi się komunijna - taka prosta, ale pokazuje, co jest najważniejsze. Także wielorybek - taki słodziak, a jaki praktyczny! :D Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mogę być natchnieniem! ;) Czekam na Twoje prace! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Aguś, śliczne karteczki, podoba mi się szczególnie ta dla Taty. I jaki uroczy wieloryb.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące prace. Kartki zachwycają oryginalnością, szczególnie ta dla Taty. Czekoladownik bardzo pracowicie wykleiłaś i ślicznie przyozdobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo podoba mi się kartka dla taty!!! Reszta też bardzo udana. Nie jestem fanką totalnie prostych prac, więc ta na chrzest skromna, ale....przecież chrzest to specyficzna uroczystość, skromność wskazana:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga, cuda prezentujesz. Kartki piękne. Czekoladownik wspaniały - wiem;) Czekoladki już dawno nie ma, za to trafiły do niego... wizytówki! W końcu mam je w jednym miejscu:)))
    Wieloryb - rewelacja!
    Usciski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iza! :) Fajnie, że czekoladownik znalazł nowe zastosowanie ;)

      Usuń
  12. Ale piękne prace jaka róznorodność. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam różnorodność :) Piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. alez prac stworzyłaś :) gratuluję weny, wszystkie prace piękne, ale najbardziej urzekła mnie ta pierwsza niebieska <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko suuuuuper 😍
    Kartka dla Taty BOMBA 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prace a kartka dla taty wymiata :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger