poniedziałek, 30 lipca 2018

ZZG + Rogaty

Dziś na szybko - póki lipiec trwa ;) - dwie ostatnie zabawy tego miesiąca.

Zakładka dla Magos (klik) miała być wakacyjna. A mi wakacje kojarzą się z morzem... ;) Niestety zdjęcia nie oddają prawdziwych kolorów...



U Inki (klik) dalej liftujemy. W tym miesiącu miałam prawdziwą zagwozdkę, którą kartkę wybrać... Stanęło na pracy Gosi (klik). Ostatnio dużo u mnie brązów ;) Jakoś do wszystkiego mi pasują ;)


A oryginał wygląda tak:

Oryginał Gosi

I co myślicie o tych kartkach?

Pozdrawiam,
Au-une

24 komentarze:

  1. Śliczne karteczki, a liski takie urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i świetna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakładka jest śliczna a karteczka piękna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lift! Bardzo pomysłowo do niego podeszłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka i bardzo fajna zakładka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, marska zakładka jest wspaniała i na lato idealna. Bardzo podoba mi się Twój lift z uroczymi liskami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne dzięki! Czytając takie miłe słowa od razu chce się dalej tworzyć! :)

      Usuń
  7. Liski sa przeurocze :) piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka piękna i prawdziwie wakacyjna a lift świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka ma piękne kolory ,od razu nasuwa się woda i piasek czyli idealnie uchwycony klimat wakacyjny :-) Liski urocze ,pasują do brązów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lifcik,a zakładka mnie zachwyciła !!!
    Też kocham morze <3
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Bardziej niż morze kocham tylko owoce morza ;)

      Usuń
  11. Piękne liski *.* Życzę miłego dnia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zakładka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger