sobota, 28 lipca 2018

Wiewiórka, łoś, kaktusy i czekoladowniki


Mam trochę projektów do pokazania – dziś część pierwsza ;)

W tym miesiącu u Ani liftujemy. Trudno było mi się zdecydować na jakąś kartkę, ale w końcu wybrałam pracę Ani. Spodobał mi się jej układ, więc zostawiłam go bez zmian, za to kolorystyka jest zupełnie inna.


Oryginalna kartka Ani
2. Łoś
Kilka dni temu mój kolega miał urodziny i postanowiłam zrobić dla niego kartkę z tej okazji. Jestem z niej zadowolona :) Kartka nawiązuje do jego dwóch pasji – myślistwa i bowlingu. Solenizantowi się spodobała ;)


3. Kaktusy
Od pewnego czasu kaktusy są modnym motywem, ale mi zdarzyło się pracować z nimi dopiero pierwszy raz. Po raz pierwszy wykonałam kartkę w formie Z-fold. Na bazie kraftowej odbiłam różne kaktusy i pokolorowałam – bardzo spodobał mi się ten efekt i z pewnością go jeszcze wykorzystam ;) Dodałam sześciokąt, na którym odbiłam na zielono napis, a następnie embossowałam na gorąco. Użyłam pudru z dodatkiem brokatu. Dodałam też drugi sześciokąt żeby można było zapisać osobiste życzenia ;) 


Na kartce są kaktusy, więc zgłaszam ją do wyzwania Otwórz Szufladę– Kaktus (klik). Baner prowadzi do wyzwania.


4. Czekoladowniki dwa
Na pierwszy ogień idzie czekoladownik, który wykonałam już dawno, ale zapomniałam się nim pochwalić.


Drugi czekoladownik wykonałam w piątek podczas transmisji na żywo, którą prowadziła Hania z Artimeno (klik). To były mój pierwsze warsztaty on-line i jestem z nich bardzo zadowolona ;) A każdego, który chce podszlifować swój warsztat zachęcam do zapisu do newslettera Artimeno ;)


Mam jeszcze do wykonania kartkę dla Inki i zakładkę dla Magos – liczę, że zdążę :) A jak Wam idzie z wyzwaniami w tym miesiącu? ;)

Pozdrawiam słonecznie (w końcu!),
Au-une

PS Potrzebuję jeszcze jednej osoby do podaj dalej… Szczegóły tutaj (klik).

24 komentarze:

  1. Śliczne prace :) łoś wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wszystkie Twoje prace. Lift z wiewiórką super, Łoś wymiata , kaktusy bardzo pomysłowe a czekoladowniki przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Aguś, ale łoś zdecydowanie najlepszy.:) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.:) P.S. Na pocztę zajrzę później.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki robisz, napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zapiszę się na zabawę Podaj Dalej jeśli jeszcze można.

      Usuń
    2. Dziękuję! Jasne, że można! :) Sprawdź maila :)

      Usuń
  5. No jak Ty już zrobisz posta - to na bogato! Fantastyczne prace! Zgodzę się, że łoś jest dzisiaj gwiazdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Nie spodziewałam się, że łoś zrobi taką furorę :P

      Usuń
  6. Łoś wymiata! ;) choć kaktusy też bardzo przypadły mi do gustu :) A te czekoladowniki... cudeńka, ten z napisem 'enjoy' ma doskonałą kompozycję, napatrzeć się na niego nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, jaka piękna różnorodność. Też jestem fanką łosia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Los jednak jest najlepszy. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pracowita z Ciebie dzieweczka. Pięknie tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne prace tu pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace !Nie będę oryginalna ,mnie też łoś zachwycił i ta obramówka z kręgli na brązowym tle :-) Ależ się nawycinałaś ,podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wycinania było dużo - to trzeba przyznać ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger