niedziela, 14 kwietnia 2019

Mix wiosenny

Mam trochę zaległości na blogu, ale chcę je jak najszybciej nadrobić. Dziś pierwsza część :)

1. Matowe pudełko
Delikatnie postarzane matowe pudełko. Wzór na wieczku to serwetka. Do malowania użyłam malinowej bejcy oraz białej farby. Do tego nieco kropeczek i lakier ultramat od Bartka.


2. Podstawka pod telefon
To już moje drugie podejście do telefonicznej podstawki (pierwsze - tutaj). Ta była dość trudna w lakierowaniu - taka mała rzecz, a tak wiele zakamarków ;) Malowana akrylami, kwiatki i motylki z serwetki. Lakierowana z połyskiem.


3. Kartki wielkanocne
Przy wysyłaniu kartek okazało się, że mam ich nieco zbyt mało... Dlatego powstało pięć kolejnych prac... Wszystkie króliczki to digi stempelki od Uli Jaworskiej z Bloomcraft (klik) - są przeurocze! :)


Pozdrawiam,
Au-une

PS Po Świętach szykuję dla Was rozdanie! ;)

PS 2 Poniższą kartkę zgłaszam do wyzwania G jak gaza (klik, baner prowadzi do wyzwania).




19 komentarzy:

  1. Piękne prace! Podstawka na telefon jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawka pod telefon i pudełeczko cudne, a karteczki urocze Piękne prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające prace! Mnie także zachwyciła podstawka pod telefon.
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki i cudna skrzyneczka , ale podstawka pod telefon mnie najbardziej zauroczyła. Jest rewelacyjna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace, bardzo dopracowane. Kolory są super, a kartki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace :) wszystkie mi się podobaja , a literka najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agusiu, wspaniały jest Twój wiosenny miks.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki8! Skrzyneczka przepiękna! Podstawka jest super i uważam, że warta zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podstawka pod telefon jest cudna. Ale wszystkie prace są rewelacyjne. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace są u Ciebie wyjątkowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och i ach :) Ty już wiesz, co ja myślę...dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i bardzo mnie to cieszy :D Polecam się! :)

      Usuń
  12. Ach, jak ślicznie w tym poście :) ;) pudełeczko z różami to mój faworyt, szalenie mi się podoba jak dobrałaś kolory do tego motywu, takie jasne odcienie pięknie podkreślają serwetkę, nie wpadłabym na to, żeby wybrać takie kolory, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Papier na kartce z jajkami rewelacja. Pudeło śliczne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger