piątek, 29 grudnia 2017

Pudełka trzy - dużo motyli i kwiaty

Przed Świętami miałam bardzo pracowity okres. Nadszedł czas, żeby pochwalić się tym, co powstało. Dzisiaj będą to trzy pudełka.

Pudełko nr 1 - motyle, motyle, motyle!
Całe pudełko przemalowałam na biało i dodałam kolorowe kropeczki. Na wieczku przykleiłam serwetkę. Kilka z motyli poprawiłam żelem 3D. Polakierowałam. Wewnątrz pudełka przykleiłam podmalowanego motylka. Z przodu dodałam owal z transferem napisu - "Skarby Ilony".


Pudełko nr 2 - różowe.
Całość przemalowałam bejcą w kolorze amarantus. Na wieczku przykleiłam serwetkę. Większego motyla poprawiłam żelem 3D. Na całości dodałam białe kropeczki i polakierowałam. We wnętrzu tego pudełka również znalazł się motylek, a na przodzie owal z napisem - "Skarby Gosi". 


Pudełko nr 3 
Największe z pudełek i bliźniaczo podobne do skrzynki na koperty, którą możecie zobaczyć tutaj (klik). Wykonane prawie identycznie (tylko bez napisów).

 


Podobają się Wam te pudełka? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

20 komentarzy:

  1. oj, oj! jakie ładne i zrobiło się wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pogoda bardziej pasuje do wiosny niż zimy, więc się wpasowałam ;)

      Usuń
  2. Wszystkie mi się podobają, ale to pierwsze zdecydowanie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dla mnie pierwsze też najładniejsze ;)

      Usuń
  3. Jesteś prawdziwą "pudełkową mistrzynią". Wszystkie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podobają, Aguś. Twoje pudełka mają w sobie coś. Tym razem szczególnie urzekło mnie pierwsze - te delikatne motylki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D Bardzo się cieszę, że moje prace się podobają! :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne :) to pierwsze podoba mi się najbardziej. W środku są pięknie wykończone.
    Przy trzecim dodałabym jakiś napis - wzór tworzy fajne miejsce np na jakiś transfer :) ale bez napisów też jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Myślałam o napisie na trzecim, ale do końca nie wiedziałam do kogo trafi ten prezent ;)

      Usuń
  6. Cudne pudelka powialo wiosna:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Każe jest inne i zachwycające. Będą wspaniałe na zbierane skarby! Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Wszystkiego naj w Nowym Roku! :)

      Usuń
  8. Piękne <3 Najbardziej podoba mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne pudełeczka !!! Śliczne wzory i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger