środa, 27 grudnia 2017

Wymianka z Anią

Czy zdarza Wam się zachwycić czyimiś pracami? Mi często ;) I kiedy trafiłam na bloga Ani (klik) - byłam (i dalej jestem) zachwycona. Ania maluje akwarelami. Jej prace są przeurocze :) Zresztą - zerknijcie sami - nie musicie mi wierzyć na słowo ;)

Od Ani otrzymałam zakładki, zawieszki oraz serwetki... I tu nastąpił śmieszny zbieg okoliczności - wysłałam Ani zakładkę z leśnymi zwierzakami, a otrzymałam w zamian - taką samą serwetkę ;)
Czyż nie są śliczne?



Do Ani poleciały dwie kartki - z domkiem (klik) oraz ze słomką (klik) i zakładka. Zakładka jest bardzo prosta - z obu stron serwetka, trochę złotych kropek i lakier ;)


Myślę, że takie wymianki, to wspaniała zabawa. I jeszcze raz dziękuję Ani za wymiankę ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

13 komentarzy:

  1. Taka wymiana to ciekawa sprawa i miłe zaskoczenie. Dostałaś bardzo ciekawe zakładki, akwarela jest fajną techniką. Kartka z skarpetami jest pomysłowa i przyciąga wzrok :).
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza prywatna wymianka i mam nadzieję, że nie ostatnia ;) Akwarelę podziwiam :)
      Dzięki!:)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba kartka ze skarpetkami :) poza tym wszystko ŚLICZNE! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniała wymianka, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zakładki, ja namiętnie czytam, ale ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To jaką stosujesz alternatywę?

      Usuń
  5. Na żywo kartki są jeszcze ładniejsze :) z resztą leśna zakładka także :)
    Ja również dziękuję Ci za wymiankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna wymianka :) piękne rzeczy sobie sprezentowałyście :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger