niedziela, 29 października 2017

Pudełko na koperty

Przeglądając zdjęcia moich ostatnich prac, zauważyłam, że nie chwaliłam się jeszcze pudełkiem ślubnym na koperty :) 

Pudełko jest proste: najpierw pomalowałam je na biało, potem nakleiłam serwetkę,  przetransferowałam napisy i dodałam kropeczki. Całość lakierowałam z dodatkiem srebrnego pigmentu, więc pięknie się błyszczy - niestety podczas robienia zdjęć zabrakło słońca, więc musicie uwierzyć mi na słowo.

 
 

Z efektu końcowego jestem zadowolona ;) A czy Wam przypadło ono do gustu?

Pozdrawiam,
Au-une

18 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba - świetna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko! Wspaniała pamiątka da Młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko prezentuje się przepieknie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Super pamiątka, w której później można przechowywać kartki ze ślubnymi życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne, co to za wzór ?? serwetka czy papier??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałam ze serwetka :) Masz jakąś na zbyciu?? chętnie bym się wymieniła na inne :)

      Usuń
    2. Dzięki! ;) Mam - mogę się wymienić - pisz na @ au_une@interia.pl :)

      Usuń
  6. Bardzo udana kompozycja - kolorów i wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę się namęczyłam, ale było warto :)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger