czwartek, 12 października 2017

Miau!

Lubicie koty? Bo ja tak! ;) I z tej miłości powstało pudełeczko ;)


Najpierw pomalowałam je z zewnątrz brązową farbą, potem potraktowałam świecą, przemalowałam na biało i mocno przetarłam papierem ściernym. Lakierowałam na błysk z dodatkiem pigmentów (srebro i białe złoto). Podmalowałam na czerwono miejsce na muchę i przykleiłam tekturkę z kotem, którą wcześniej przemalowałam farbą z brokatem (w kolorze szampańskim - ostatnio mój ulubiony preparat) i polakierowałam. Muchę wypełniłam żelem 3D. Wnętrze pudełeczka pomalowałam bejcą, dodałam kropeczki wspomnianą wcześniej farbą i dokleiłam jeszcze jednego kotka. Na końcu polakierowałam.

Praca trafiła do miłośniczki kotów, której prezent się spodobał ;)

A czy Wam się podoba?

Pozdrawiam,
Au-une

PS Pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady: "Kocham koty" (klik) :) Banerek poniżej.


10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię koty, Agnieszko, a Twoje pudełeczko jest bardzo kocie i zachwycające.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż mam nawet takiego kocięcia w domu, więc Twoja praca bardzo, bardzo mi się podoba. Teraz ta sobie myślę, że niewiele prac stworzyłam z motywem kota, no ostatnio tylko skarbonka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :) To trzeba nadrobić zaległości - koty to bardzo wdzięczny temat ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Piękna skrzyneczka powstała z Twojej miłości do kotów. Bardzo fajny efekt uzyskałaś dzięki przecierkom i dodaniu pigmentów. Fajna praca :-))) Ślicznie dziękuję za udział w "kocim" wyzwaniu, życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste ale efektowne; Podobają mi się przecierki :)
    Powodzenia w wyzwaniu,
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Ostatnio mało przecierek robię - muszę się poprawić, bo dają ciekawy efekt ;)

      Usuń
  5. Kocham koty - mam ich 5! Pudełeczko śliczne :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger