poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Zakładkowy mix

Nazbierało mi się trochę zakładek, więc je Wam pokażę ;)

Zakładka nr 1 - z damą. Już kiedyś zrobiłam zakładkę z panią czytającą książkę - ale w zupełnie innych kolorach ;) Tym razem miałam do dyspozycji wydruk laserowy i olejek Pentartu - który wręcz uwielbiam! Transfer wykonałam na bejcy beżowej i polakierowałam matowym lakierem. Na drugiej stronie pociapałam złotem i fioletem, a następnie zrobiłam zawijasy przy pomocy żelu 3D i przemalowałam na granatowo. Gdy jeszcze farba była mokra przetarłam zawijasy, żeby odkryć farbę pod nimi. Lakierowałam Bartkiem z połyskiem.


Trudno uchwycić prawdziwe kolory...
Zakładka nr 2, czyli smocza! ;) Zakładka powstała bez wcześniejszych planów - po malowaniu toaletki (o niej innym razem) zostało mi troszkę czerwonej farby. Dodałam trochę pomarańczy i już miałam tło. Potem wymyśliłam napis i odręcznie namalowałam - trochę koślawo - ale taka była koncepcja :P No i powstało pytanie - co po drugiej stronie? Smoka transferować? Zastosować jakiś szablon? Postawiłam jednak na fakturę - dzięki perłom w pisaku zrobiłam kropki imitujące skórę. Przetarłam je metaliczną czerwoną pastą i na koniec zawoskowałam. Przyznam, że bardzo podoba mi się efekt końcowy ;)

 

Zakładka nr 3 - dla kawosza. Do tej pory robiłam zakładki głównie dla fanów herbaty, ale dla niektórych życie zaczyna się dopiero od kubka porannej kawy - dlatego też powstała taka zakładka. Obie strony pobejcowałam bejcą wodną Bartka w kolorze - ipelapacho jasny (dalej mój ulubiony). Na stronie pierwszej transfer napisu oraz filiżanek oraz troszkę kropek i kleksów, na drugiej - szablon odbity przy pomocy brązowej farby i więcej kropek. Obie strony lakierowane lakierem z połyskiem. Dodatkowo strona z szablonem lakierowana z dodatkiem złotego pigmentu (na zdjęciu tego prawie nie widać:/). 


Zakładka nr 4 - trójkąty. Najpierw zrobiłam tło - niebieska i zielona farba - mieszane bezpośrednio na zakładce. Napis odbity przy pomocy stempli i brązowej farby + lakier. Na drugiej stronie serwetka z trójkątami, które trochę podmalowałam, żeby bardziej pasowały kolorystycznie. Do tego odrobina kropek i lakier.


Zakładka nr 5 - właściwie to nie byłam pewna czy Wam ją pokazywać, ponieważ to kolejna  wersja tej samej zakładki z fioletowymi kwiatami ;) I to co zawsze - serwetka, kropki, trochę złota i  lakier.

 

I jak - podobają się Wam? :)

Tyle zakładek, to nic - tylko czytać! ;)
Pozdrawiam,
Au-une

17 komentarzy:

  1. Ależ wysyp zakładkowy! :) Bardzo podoba mi się ta z damą i ostatnia, kwiatowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kwiatowy wzór to bardzo wielu osobom wpadł w oko ;)

      Usuń
  2. Ale wysyp i wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładek nigdy za wiele. Twoje są piękne i takie różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest co podziwiać! Wspaniałe kolorki i spory wybór.Dla każdego coś miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię robić różnorodność w zakładkach ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam zakładki! :) Uwielbiam je robić, korzystać z nich, i podglądać u innych... :)
    Fajnie wyszły u Ciebie, bardzo podobają mi się te z transferami - z damą i kawą. Są takie proste ale efektowne, niewiele barw bardzo do nich pasuje, są takie nieprzesadzone :) ja jak robię zakładki zawsze coś dodam, domaluję, i później żałuję, że za dużo tego wyszło...
    Wyczytałam, że używasz olejku Pentartu - też próbowałam robić nim transfery (bezpośrednio na farbie akrylowej), ale jak do tej pory w czasie moich eksperymentów najlepiej zadziałał na tkaninie, na farbie rozmył mi wydruk :( Czy robisz olejkiem transfer bezpośrednio na bejcy? I czy używasz dużo tego olejku? :)
    Będę wdzięczna za podzielenie się doświadczeniem - chciałabym osiągnąć podobne efekty jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki obszerny komentarz :D Trudno byłoby opisać transferowanie w kilku słowach komentarza, więc zrobię posta specjalnie o tym :)Jeśli nie w tym, to w przyszłym miesiącu (obecnie mam na głowie remont). Także bądź czujna! ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ojej byłoby super gdybyś przedstawiła wszystko w poście :) będę czujna!! ;) będę czekać z niecierpliwością! ;)

      Usuń
  6. Piękne :) a najbardziej podoba mi się ta z damą :) Pozdrawiam i buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki :-D Ta pochlapana kawą przypadła mi najbardziej do serca ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie robię dwie kolejne "kawowe" zakładki - ale będą całkiem inne ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger