niedziela, 26 lutego 2017

Makowa zakładka


Jak może zauważyliście - uwielbiam robić zakładki, więc nie mogłam przejść obojętnie obok Zakładkowego Zawrotu Głowy na blogu Hafty Magos (klik) :) Zabawa trwać będzie cały rok, a co miesiąc pojawią się nowe wytyczne.

 
W lutym tematem przewodnim są maki :)



A moja zakładka wygląda tak: z jednej strony serwetka z makami, a drugą - najpierw pobejcowałam - niestety nie pamiętam, którym odcieniem bejcy :( Potem delikatnie przetarłam ją czerwoną metaliczną pastą z Pentartu, a na koniec użyłam szablonu i białej pasty. Całość zalakierowałam. Boki również przetarłam wspomnianą wyżej pastą metaliczną.

Zbliżenie - ta pasta błyszczy - wierzcie mi na słowo ;)


Mam nadzieję, że zakładka zostanie zaakceptowana ;)

Pozdrawiam,
Au-une

12 komentarzy:

  1. Przecudna jest! Uwielbiam maki :) Dziękuję za udział w zabawie, niebawem kolejne wytyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już nie mogę się doczekać kolejnego wyzwania :D

      Usuń
  2. Super maczki, widać, że druga strona jest błyszcząca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze - operuję teraz innym aparatem niż wcześniej i nie umiem (jeszcze) uchwycić dobrze tego błysku...

      Usuń
  3. Przepiękna zakładka :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger