niedziela, 16 września 2018

4 zakładki i kartka

Nazbierało mi się trochę prac do pokazania :) Ostatni tydzień był dość wyczerpujący i nie dałam rady zamieścić ani jednego posta, więc będę musiała to nadrobić... Na początek pokażę Wam zakładki :)

1. Kwiaty + serca
Na jednej stronie przykleiłam serwetkę i dodałam kropeczki. Bardzo podoba mi się ten wzór i wykorzystałam go już kilkakrotnie. Na drugiej stronie postanowiłam poeksperymentować. Najpierw żelem 3D narysowałam serca. Po wyschnięciu przemalowałam całość malinową bejcą od Bartka. A następnie wnętrza serc przemalowałam farbą - Sparkling champagne od DecoArt. Na koniec całość zalakierowałam.


Tę zakładkę zgłaszam do ostatniej (niestety) odsłony zabawy u Magos - Zakładkowy Zawrót Głowy (klik). W tym miejscu chciałam serdecznie podziękować Magos za organizację zabawy :)

Baner prowadzi do wyzwania.


2. Jeszcze więcej serc
Na obu stronach przykleiłam serwetki - jedna jest cała w serduszkach, druga ma motywy paryskie oraz serce. Tym razem obyło się bez kolorowych kropek - są tylko złote. Całość lakierowana na błysk.


3. Folkowo
Kolejna prosta zakładka - tym razem z folkowym motywem. Bardzo podoba mi się to czarne tło, które ślicznie podkreśla kolory. I tutaj nie wykonałam kropeczek, za to dodałam sporo drobnych koralików.


4. Woskowa
Tę zakładkę, o ciekawym wzorze, kupiłam dawno. Niedawno wpadłam na pomysł, żeby do jej ozdobienia wykorzystać woski. Najpierw całość przemalowałam dwukrotnie na czarno. A potem wybrałam dwa woski: złoty oraz czerwony (który wygląda jak bladoróżowy). Po wyschnięciu całość zawoskowałam jeszcze bezbarwnym woskiem.


* * *

A na koniec kartka... Ciężko tworzy mi się męskie kartki. Ale nie tym razem ;) I nawet udało się przemycić odrobinę brokatu ;)


Kartkę zgłaszam do wyzwania nr 70 pt. "Geometrycznie" na blogu Scrapek (klik).

Baner prowadzi do wyzwania.


Podobają się Wam te prace? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

21 komentarzy:

  1. Piękne robisz te zakładki i takie różnorodne :) Każda inna , maja klimacik :) karteczka śliczna , ciekawie geometryczna :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! (: Lubię eksperymentować z zakładkami. A mam czasem tle pomysłów, że tylko brak czasu uniemożliwia ich realizację :P

      Usuń
  2. Tą serwetę tez bardzo lubię i też niedawno robiłam z niej zakładkę. Fajny pomysł z woskami a kartka w geometryczne wzory bardzo udana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (:
      Serwetka jest bardzo wdzięczna i przyjemnie się z nią pracuje :) Zdecydowanie zbyt rzadko używam wosków, ale staram się to zmienić.

      Usuń
  3. Świetne prace! Zakładki są niesamowite, mnie urzekły te folkowe a geometryczna karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakładki, a kartka prawdziwie męska, nawet brokat nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D
      Nie sądziłam, że kiedyś zrobię męską kartkę z brokatem, a jednak! ;)

      Usuń
  5. Aguś, świetne zakładki, szczególnie podoba mi się folkowa. Brawo za rewelacyjna kartkę męską.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ile ciekawych różności u Ciebie :)ten wzór kwiatowy oraz folk świetnie pasują na zakładki. Moi faworyci to zakładka woskowana (BARDZO oryginalna!) oraz męska karteczka - geometryczny wzór to "strzał w dziesiątkę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mi ta woskowana zakładka kojarzy się z czymś egzotycznym... Jest jakby wyjęta z "Baśni tysiąca i jednej nocy" ;) Nie sądziłam, że kartka będzie się tak podobała :D Jestem mile zaskoczona ;)

      Usuń
  7. Piękne prace Aguś, gratuluję wspaniałych pomysłów.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo perfekcyjnie do postawionych przed Tobą zadań podchodzisz i świetnie sobie radzisz. Folkowa zakładka super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zakładki są super a te folkowe szczególnie wpadają w oko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne twory wyszły z pod Twych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Geometryczna męska kartka to dla mnie rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger