sobota, 22 września 2018

Dziewczyny lubią brąz

Bardzo lubię robić kartki w brązowej tonacji. Ten kolor świetnie łączy się z papierem kraftowym, złotem i czernią. To połączenie kolorystyczne sprawdza się chyba zawsze ;) Mi kojarzy się z czymś ciepłym, mięciutkim i przyjemnym. I dla Was mam dziś trochę brązu...

1. Kartka dla Uli (klik)
Kolejny miesiąc, to kolejna mapka... Moja wersja jest trochę zmodyfikowana - mniej warstw, rozetka zamiast kwiatu, ale liczę, że Ula zaliczy ;) Po raz kolejny wykorzystałam stempel border od Crafty Moly - to chyba jeden z moich ulubionych ;)

Mapka:

2. Kartka dla Rogatego (klik)
Postanowiłam zliftować kartkę Violi (klik). Poniżej oryginał.

Moja wersja - zmieniłam format, kwiatek też jest inny. Shaker box został, ale w nieco innej formie. Po raz pierwszy do środka oprócz cekinów wsypałam brokat, który udaje śnieg. I powiem Wam, że podoba mi się ten pomysł ;) Papier bazowy to karton ozdobny mika burgund (jest dość ziemny i na zdjęciach wygląda na brązowy), który pięknie błyszczy. Kartka nawet przyzwoita, ale "udało mi się" krzywo przykleić całość na bazę...

3. Kartka dla Ani (klik)
Po wakacjach wróciło bingo:


Moja kartka ma aż 5 elementów: kwadrat (baza) - niebieski - warstwy - stempel - kropki (niewiele ich, ale są).


Ze względu na kropeczki, kartkę zgłaszam także do wyzwania #72 Przygarnij kropka (klik) na blogu It's just fun (klik)
Baner prowadzi do wyzwania.


4. Czekoladownik
Oj, spodobało mi się robienie czekoladowników ;) Tym razem powstał jesienny... ;)

Czy w Waszych pracach też czuć już jesień?

Pozdrawiam,
Au-une

20 komentarzy:

  1. Śliczne prace Agnieszko, szczególnie podoba mi się pierwsza karteczka z cudnym stemplem. Na razie nie myślę o jesiennych pracach, trochę przybrakło czasu na rękodzieło, ale to co mam zaplanowane raczej chyba będzie jeszcze w innych klimatach. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Twoim pracom w brązach. Kolor ten przywodzi mi na myśl jesień, najbardziej lubię jego ciepłe odcienie i rudości.Kojarzy się z ciepłem, stabilnością i spokojem, chociaż nie każdemu w nim do twarzy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i czekoladownik super. Mnie najbardziej w oko wpadła ta pierwsza, ale każda ma w sobie to coś 😊 pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, śliczne prace, a kolor brązowy jest taki ciepły i miły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki mi się podobają , ale fajny jest czekoladownik **

    OdpowiedzUsuń
  6. W ubraniach wolę chłodne odcienie brązu, ale na kartkach wszystkie pięknie wyglądają. Lubię łączyć go z niebieskim lub turkusem, a różem też tworzy fantastyczny duet :-) Piękne kartki ,zwłaszcza ta z jelonkiem w bombce :-) Czekoladownik z uroczym liskiem też kogoś mocno ucieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki :) wspaniała interpretacja mapki :) pachnie jesienią i u mnie :) ale słonko jest łaskawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie TAK dla brązów! :)
    Sympatyczne projekty; pierwszy i ostatni należą do moich faworytów w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jesienne prace :)
    Z brązowych i jesiennych klimatów lubię tylko kasztany i złote liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne karteczki i pomysłowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jesiennie dziś u Ciebie. Bardzo faje kartki powstały na wszystkie zabawy Lubię tez połączenie brązu ze złotem.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace! Super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki, zwłaszcza świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kartki :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne prace...lisek przy czekoladowniku SŁODKI :)
    a pomysły na karteczki REWELACJA...
    Bożonarodzeniowa do Uli - szczególnie! absolutnie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny - dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger