sobota, 8 września 2018

Nieco Afryki + ramka i tag

Pokażę Wam dziś chustecznik, który zrobiłam dla Męża :) Kilka lat temu, zanim w ogóle Mąż pojawił się na moim horyzoncie, poleciał do Afryki na safari. Jak sam mówi - to coś, co trzeba samemu zobaczyć. Wiem, że zostawił tam kawałeczek serca, bo często wspomina Tanzanię :) Dlatego chciałam zrobić dla Niego coś z motywami afrykańskimi. Szukałam czegoś praktycznego i stanęło na chusteczniku :)


Dwa boki chustecznika oraz góra zostały pomalowane dwoma bejcami: ippelapacho jasny oraz cappucino. Słonie to serwetka, natomiast drzewo - desert tree to wydruk (miałam zakupioną specjalnie do tego projektu serwetkę z takim drzewem - niestety przez nieuwagę przykleiłam dwie warstwy serwetki i całość musiałam zetrzeć papierem ściernym, ponieważ powstało tyle zmarszczek...). Brzegi pomalowałam ciemnobrązową farbą. Całość lakierowałam ultramatem od Bartka.

* * *

Oprócz chustecznika chciałam pochwalić się także małym tagiem, który z powodzeniem może zastąpić zakładkę do książki. Na jednej stronie przykleiłam kwiaty z papieru ryżowego i dodałam kropeczki. Lakierowałam na połysk. Na drugiej - chropowatej stronie - odbiłam szablon za pomocą białej pasty. Lakierowałam utramatem.


A na koniec prosta ramka. O ile dobrze pamiętam kupiłam ją w Pepco. Ramkę postanowiłam podarować siostrze i to ona wybrała kolory: niebieski i srebrny. Postanowiłam zrobić dwutonową ramkę - góra jest niebieska, a reszta granatowa. Po dwóch warstwach farby całość przemalowałam srebrną pastą, którą nakładałam nierówno.Wszystko nakładałam gąbką - dało to ciekawy efekt. Całość kilkukrotnie polakierowałam Bartkiem w wersji połysk.


Co sądzicie o tych pracach? :)

Pozdrawiam,
Au-une

31 komentarzy:

  1. Super prace wykonałaś, chustecznik pięknie się prezentuje, mąż na pewno zadowolony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak, bardzo mu się chustecznik spodobał :)

      Usuń
  2. Piękne prace Agnieszko. Drzewo na chusteczniku i pustynia robią niesamowite wrażenie.:) Czym zrobiłaś takie delikatne kropeczki na tagu? Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu! (: Kropeczki zawsze robię starymi szczoteczkami do zębów - jeśli farba jest gęsta wychodzą drobne kropeczki. Jeżeli ją rozwodnisz - duże ;)

      Usuń
    2. Ślicznie Ci dziękuję Aguś.:)

      Usuń
  3. Tag jest cudny, pięknie błyszczy :) a prezent dla męŻusia chyba zrobił furorę , wspaniale zachowane wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny, klimatyczny chustecznik !!!
    Tag pięknie wygląda z obu stron:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny chustecznik. Będzie mężowi przypominał miłe przeżycia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Agniesiu, ten chustecznik wspaniale oddaje klimat Afryki. Cudo!
    Bardzo ładny tag - zakładka i ramka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prace ale prezent dla męża wyszedł rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace, chustecznik w stylu Afrykańskim jest extra , podoba mi się też tag zwłaszcza jego kwiatowa strona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Lubię tagi, bo szybko się je tworzy ;)

      Usuń
  9. Wspaniałe prace!! Śliczny chustecznik!!! Wspaniale go ozdobiłaś - mąż chyba zadowolony!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję (: Mąż jest zadowolony - nie ma wyboru :P

      Usuń
  10. Prześliczne prace - afrykański chustecznik wygląda obłędnie - zarówno motywy, jak i kolorystyka jest dobrana z dużym smakiem :-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo starałam się żeby kolory ze sobą współgrały ;)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe pomysły. Chustecznik doskonale z Afryką się kojarzy, rameczka interesująca a tag zaskoczył mnie połączeniem stylów. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, zwłaszcza chustecznik zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, chustecznik jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tym chustecznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chustecznik pięknie zaprojektowany, cenię bardzo taką prostotę :)
    Przy tagu podziwiam jak świetnie "wtopiłaś" motyw z papieru ryżowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! (: Wydaje mi się, że "ryżowce" najłatwiej wtopić ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger