niedziela, 31 grudnia 2017

Życzenia noworoczne i kartka

Kochani! Rok 2017 minął w mgnieniu oka, dziś jest jego ostatni dzień... z tej okazji życzę Wam:


Szampańskiej zabawy, 
szalonych chwil, 
udanego Sylwestra 
i Szczęśliwego Nowego Roku! 
Siły do podejmowania nowych wyzwań,
dobrej passy, radości z małych rzeczy 
oraz wytrwałości w dążeniu do celu!


* * * 

Niedawno wspominałam Wam o akcji organizowanej przez Etoille (klik). Moja kartka dla Malwiny jest już gotowa i czeka na wysłanie. 




Na bazie kraftowej nakleiłam pasek pomalowany akwarelami. Napis to stempel, który najpierw odbiłam na czarno, a potem embossowałam pudrem holograficznym. Za pomocą kordonka dodałam guziczek-serduszko. Kartka jest prosta, ale mam nadzieję, że poprawi humor Malwinie :)

Zachęcam Was do uczestnictwa w tej akcji - pamiętajcie - dobro wraca! :)

Pozdrawiam,
Au-une

14 komentarzy:

  1. Piekna karteczka :) Marlena na pewno się ucieszy :) /Sprawdź link bo kieruje do Twojego posta/. Życzę Ci udanej zabawy sylwestrowej i samych szcząśliwych chwil w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Link poprawiłam - dzięki za czujność :)

      Usuń
  2. Agusiu, dużo szczęścia i radości na ten Nowy Rok.
    Piękną kartkę dla Marleny zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za piękne życzenia i z wielką przyjemnością odwzajemniam - Szczęśliwego Nowego Roku , pełnego pozytywnej energii do działania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa z tą kartką, jest piękna. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. ;)
    meganeuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  5. lubię takie kartki - proste, miłe dla oka :) Najlepszego...! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny gest, pięknie wyrażony, wielkie Twoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Fajna, optymistyczna kartka - oby rok 2018 też był taki kolorowy i radosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też wszystkiego dobrego! :)
      Taki jest plan!:D

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger