środa, 13 grudnia 2017

Pies i kot - bliźniacze tagi

Dzisiaj u mnie skromniutko. Chcę pokazać Wam dwa tagi - zawieszki do prezentów ;) 

Bardzo lubię robić prezenty i sądzę, że taka zawieszka to dobry sposób na spersonalizowanie podarku :)



Do zrobienia tagów użyłam tekturki z końca bloku, szarego papieru, kartonu, z którego wycięłam czapeczki (to była najtrudniejsza część), biało-czerwonego sznurka oraz stempli. Mordki zwierzaków odbiłam i embossowałam na czarno, a napis - na złoto. Uwielbiam embossing na gorąco ;)

Zawieszki zgłaszam na wyzwanie grudniowe na blogu Paper Passion (klik)



oraz Wyzwanie nr 63 "Jesteśmy na TAG" na blogu scrapek.pl (klik).



Pozdrawiam,
Au-une

31 komentarzy:

  1. Aguś, bardzo fajne, sympatyczne tagi - wspaniała ozdoba każdego prezentu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię ładnie spakować prezenty :) śliczne te Twoje tagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne dodatki do prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne sa te zawieszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Takie malutkie i słodkie, piękne kolorki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne! embossing rzeczywiście daje mega efekt!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, jakie fantastyczne!!! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zawieszki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne ;)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Bardzo lubię taki styl :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Dziękuję za udział w tagowym wyzwaniu na blogu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger