poniedziałek, 30 października 2017

Zakładkowo

Kto tutaj bywa, ten wie, że uwielbiam robić zakładki :) Trochę mi się ich ostatnio natworzyło i będę teraz sukcesywnie je Wam pokazywać ;)

Zakładka nr 1 - nic się nie może zmarnować
Jakiś czas temu robiłam pudełeczko nietypowej wielkości z piękną serwetką (klik). Serwetkę miałam tylko jedną, więc resztki po wykonaniu pudełeczka wykorzystałam do ozdobienia zakładki. Na drugiej stronie przetransferowałam napis. Całość pokropkowałam i polakierowałam.

Bez odrobiny brokatu się nie obędzie ;)

Zakładka nr 2 - dla dziewczynki
Najpierw zrobiłam różowe tło ombre (u góry ciemniej, na dole jaśniej), potem wycięłam i przykleiłam króliczka i kwiatki, a na koniec domalowałam trawę (i dodałam kropeczki - bez tego ani rusz! :P). Drugą stronę pobejcowałam (kolor: malina) i użyłam szablonu w gwiazdki, który odbiłam białą pastą. Polakierowałam.



Zakładka nr 3 - "oszustka"
Właściwie to nie jest zakładka, tylko tag. No... umówmy się, że zakładka w wersji mini ;) Na pierwszej stronie motyl z papieru ryżowego - solidnie pochlapany, krawędzie poprawiłam żelem 3D. Na odwrocie - niebieska bejca i pieczątka odbita czarną farbą także - poprawiona żelem 3D.

Porównanie wielkości z typową zakładką

Co myślicie o tych zakładkach?

Pozdrawiam,
Au-une

13 komentarzy:

  1. Śliczne , ta dla dziewczynki słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne! Zakładek nigdy za wiele.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Zakładek jak książek - nigdy dość! ;)

      Usuń
  3. Super są! Chętnie przygarnęłabym tą słodziakową z króliczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Chętnie zrobię taką zakładkę z króliczkiem dla Ciebie - ten egzemplarz już zaklepała koleżanka :P

      Usuń
  4. Ach... super są... :) naprawdę.
    Uświadomiłaś mi jak bardzo tęsknię do robienia zakładek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć chwilę czasu, żeby "pozakładkować" chwilę :)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger