niedziela, 8 października 2017

Kwiaty + motyle i róża

Mam trochę zaległych prac do pokazania - na pierwszy ogień idzie pudełeczko w motyle i kwiaty oraz skrzynka na wino. 

Na wieczku błyszcząco - serwetka przyklejona metodą "na ściereczkę", dużo lakieru i kropeczki farbą z brokatem (kolor sparkling champagne). Dół zrobiłam w macie: paski w dwóch odcieniach czerwieni, lekko pobielone białą farbą i lakier matowy. Na wewnętrznej stronie wieczka (polakierowanej z brokatem i pokropionej farbą) przysiadły motyle. 

 
 
 
 

Ta skrzynka na wino to nowy wzór ;) Boki pudełka pobejcowałam - ipellapacho jasny i polakierowałam na błysk lakierem Bartek z dodatkiem złotego pigmentu - uważam, że to świetne połączenie! Część wsuwaną pomalowałam farbą biel antyczna (od Renesansu) i przykleiłam różę, uprzednio wyciętą z serwetki. Dodałam odrobinę kropeczek oraz serduszko z imionami Młodej Pary oraz datą ślubu i polakierowałam.

 
 
 
 

Podoba Wam się taka minimalistyczna wersja pudełka na wino? 

Pozdrawiam,
Au-une

8 komentarzy:

  1. I pudełko i skrzyneczka na wino rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, te prace są przepiękne - robią ogromne wrażenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie przemiłe słowa! :D
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Pudełko w motyle ma fajne kolory, ale to pudełko na wino... cudeńko :) bardzo mi się podoba. Ta jedna róża w zupełności wystarcza, jest w sam raz. Boki pudełka mają fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też pudełko na wino jest tutaj numerem jeden ;) Nie byłam pewna jak zgra się ta bejca z kremową farbą, ale widzę, że był to strzał w dziesiątkę ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger