wtorek, 12 września 2017

Święta na słodko

We wrześniu Ula zaproponowała dwa tematy do wyboru  - świąteczna babeczka albo Trzej Królowie (klik). Uwielbiam słodkości, więc długo się nie zastanawiałam ;)

Ale jak to czasem bywa - w moich przydasiach nie było babeczek, więc postanowiłam je sobie zmalować! Ostatnio uznałam, że częściej będę sięgać po akwarele i dlatego namalowałam trzy babeczki - dwie dodałam do karteczek świątecznych, a ostatnia znajdzie się na karteczce urodzinowej.

Karteczka nr 1 - z dużą ilością czerwieni. Dość prosta, ale mi się podoba ;) Niestety - nie wiem co mnie podkusiło, żeby wszystko łączyć klejem i kartka się wygięła... Mam nauczkę na przyszłość... Owoce ostrokrzewu poprawiłam żelem 3D, babeczkę pociągnęłam brokatem w pisaku Wink of stella - ale niezbyt udało mi się uchwycić to na zdjęciu.

 

Chciałam żeby druga kartka była bardziej trójwymiarowa, dlatego zmieszałam farbę z bezbarwną pastą i tak powstał krem na babeczce, który dodatkowo posypałam brokatem. Samą babeczkę przewiązałam biało-czerwonym sznurkiem i dodałam kokardkę. Oprócz tego znalazło się tam piernikowe serduszko i cukrowa laska. W tle znajdują się dwa kawałki papieru - jeden z KIKa, a drugi od Marianne Design oraz kolorowe kryształki. Napis najpierw odbiłam czerwonym tuszem, a następnie embossowałam (przezroczysty puder). Przy tej kartce popełniłam ten sam błąd i użyłam kleju, ale na szczęście kartka ucierpiała mniej niż poprzednia.


Na koniec jeszcze banerek oraz kolaż.




Co sądzicie o tych kartkach? Czy Wam też zdarzają się takie wpadki? :P

Pozdrawiam,
Au-une

19 komentarzy:

  1. fantastyczne! temat słodkie święta idealnie podchwycony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu żadnej wpadki nie widze, ale na widok tego kremu czekoladowego to aż się oblizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudne słodkości u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też zdarzają się podobne wpadki :) ale dzięki nim nie popełniam dwa razy tego samego błędu, więc wpadki się przydają :)
    Ta druga karteczka - bardzo smakowita! Kolorki są genialne, jak dla mnie karteczka jest po prostu odlotowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;) Nie byłam pewna czy kolorystyka drugiej kartki jest dobra, ale skoro nie tylko mi się podoba, to jest dobrze ;)

      Usuń
  5. Smakowite babeczki zmalowałaś:) ślicznie wyglądają na karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne babeczkowe karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obie :) Karteczkę 1 możesz włożyć pod książkę do się "wyprasuje" :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger